pátek 28. prosince 2018

PAGE KIT projekty - JANA S.

Doufám, že z Vás už opadly stresy z předvánočních příprav, a naopak, dostala vás pohoda vánočních dní, že jste pod stromečkem našly spoustu dárků užitečných k scrapování (že, Annie? ;) – na tvé šité stránky se těším moc!) a že jste si už zase našly – nebo brzy najdete – cestu k PA kitům. Mám to tak vždy, ale speciálně letos na podzim a v zimě jsem fakt nevěděla, kterou z paperáckých krás použít dřív. PAGE jsem nejdřív odkládala, protože jsem původně měla jinou představu o barevné paletě vánočních stránek. A hlavně – myslela jsem si, že bych mohla dělat vánoční album "December Daily" … nebudu vás napínat, skončila jsem u desek. Jsem s nimi spokojená, ne, že ne, ale k obsahu už jsem se jaksi nedostala. A asi nikdy nedostanu, nesepíše-li Vali urychleně zázračnou kuchařku „Jak na DD, když nemáte vůbec čas“. 

Advent jsme ale měly nabitý různými akcemi, z nichž 2 byly opravdu zaznamenáníhodné. Když už mi bylo jasné, že DD letos opět nebude, chtěla jsem je aspoň do alba ve formě stránek. Aktuální PAGE a Extra kit se mi na ně báječně hodily.

Pracovala jsem v časovém presu – odjížděli jsme na Vánoce a a na lepení jsem včetně balení měla 2 večery a jedno dopoledne. Proto se omlouvám za kvalitu fotek, nebyl už čas na čekání na lepší světlo.
První stránka je o andělském vystoupení naší „tanečnice“ – chodí do pohybového kroužku, jehož frekventantky každoročně vystupují na malém představení v Labyrintu zdejšího úžasného Divadla Drak jako andílci. Byla to událost, co si budeme povídat! Když jsem viděla na židli nápis „Maminka anděl“, neubránila jsem se slzám. Fotky byly hodně cinklé do modro-růžovo-červena, proto jsem vybrala růžové a světle modré doplňky a všechno jsem to udělala hodně světlé, kromě výraznějšího červeného rámu z podkladové čtvrtky …


Vločkové kytky se mi moc líbily, tak jsem si jednu menší obkreslila a podle ní nadírkovala na bílý rámeček několik kytiček, které jsem vyšila světle šedou nití a pak doplnila především dalšími kytkami vystřiženými ze čtvrtky. Normálně se snažím udělat něco, co jsem ještě s danými papíry neviděla, ale tyhle kytičky mě dostaly a tak si jistě řeknete, že tohle tady už bylo. ;)

Jednu z fotek jsem zarámovala věnečkem od Sis (z Extra kitu), přihodila růžovou myšičku vystřiženou ze vzorovaného papíru a button z originální Pinkfresh kolekce, doplnila jemňoučkými výseky z kitu a zdobení bylo na světě. Několikrát jsem ozdoby střídavě ubírala a zase přidávala. V původní verzi měly kytičky i středy z vellumu, který byl v kitu, ale na stránce nakonec zbyl jediný. Rámeček je podlepený 3D páskou. Journaling jsem tiskla šedou barvou, aby nebyl příliš kontrastní. Na nadpis jsem použila růžovou abecedu s jemným červeným proužkem z loňského prosincového PAGE kitu.


Druhá stránka je mnohem vzdušnější. Synova zelená bunda mi jasně určila čtvrtku, se kterou jsem chtěla pracovat, ale aby zelené nebylo až moc, rozhodla jsem se využít obě její strany – na druhé straně totiž byly krásně hexagonové vzory v modré. Barevně jsem tedy pracovala hlavně s modrou a zelenou a červenou jsem použila pouze na pár místech jako doplňkovou barvu. 

Já vím, hexagony už tady byly milionkrát. Ale fungují, ne? ;) Seřadila jsem je do nepravidelného pruhu a kolmo na něj umístila dlouhou koláž z fotek. Je z fantastického adventního koncertu synova sboru, a protože letos zpívá sólo – a já jsem samozřejmě šíleně hrdá matka – potřebovala jsem na ní kromě skupinové fotky dostat i nepříliš kvalitní detail u mikrofonu …  


Bílý podklad nebyl úplně zajímavý, tak jsem jednak trochu cákala a zadruhé jsem použila větší část vellumu, co v kitu byl – je mnohem silnější než obyčejný pauzák a skvěle se s ním pracuje. Využila jsem ho na šité chrastítko – k podkladu jsem přišila pauzák a malým otvorem nasypala dobrou polovinu perleťových flitrů z Extra kitu, pár vloček z výseků a nějaké červené flitry z hodně starého vánočního kitu. Poté samozřejmě zašila. ;)



Jsem ráda, že tady jsem mohla použít krásnou kitovou abecedu, moc se Sis vyvedla, že? Ty puntíky jsou dokonalé! Zdobila jsem trochu střídměji, ale štítkům, bezvadným vločkám, super stromečkům a známkám jsem odolat nedokázala. V pravém horním rohu mi chyběla trocha červené a na stole se mi válely malinkaté červené rolničky … tak jedna už je na stránce. V dolní části jsem bobulky cesmíny zvýraznila Glossy Accents – vzpomněla jsem si přitom na loňské lucerničky Janičky V.

Journaling jsem rozdělila na 2 části – „omáčka“ k stránce je nahoře ve formě proužků. Druhá část je na vellumu pod fotkou. Jedná se o text písně, kterou syn zpívá, protože za pár let si již už jistě nebude pamatovat … a jsem fakt spokojená, že se mi povedlo vtěsnat ji tam.

Celkově jsem si kity užila, i přes časový hendikep. Velká část mi ještě zbývá a tak třeba ještě něco slepím – barvičky kitu mě naladily tak, že jsem letos při vánočním focení celé rodiny nařídila modrou a červenou! Ale pokud vůbec, bude to až za nějaký čas …

… tímto se s vámi loučím. Čas pro mě totiž začal být nedostatkovým zbožím a tak si musím vzít DT dovolenou. Potřebuji si lépe zorganizovat pracovní záležitosti, abych se mohla k pravidelnému lepení vrátit. Doufám však, že se mi přesto sem-tam povede něco nalepit a sepsat, a že opouštím jen pravidelné příspěvky. (A třeba jenom dočasně … ) Děkuji Aničce a Pavlíně za to, že mi věřily a daly mi příležitost lepit v nejlepším DT, za úžasné materiály a všechny challenge, které sebou přináší práce v DT. Designérkám – hlavně Lucce a Sis – že nám naslouchaly a mnoho materiálů přizpůsobily našim potřebám a připomínkám. Všem dámám z DT za přátelství a vzájemnou podporu a inspiraci. A vám všem za to, jak jste mě přijaly, za vaše komentáře a like-y na FB, ale hlavně za ten pocit, že patříme do jedné rodiny.

Krásný nový rok všem! 
S láskou, Jana

16 komentářů:

  1. Jej, Janičko, tak to mě mrzí, tvoje layouty mi budou moc chybět. Ale chápu to, sama bojuji s tím, abych našla nějaký kompromis a vybalancovala všechny povinnosti a koníčky. Tak držím palce, ať se to brzy usadí ;) Díky za všechnu inspiraci, kterou jsi nám dala.

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji za další skvělou inspiraci, tvé stránky mi tedy budou chybět, ale přeji mnoho radosti a úspěchu a třeba někdy se zase tvými počiny budeme těšit.

    OdpovědětVymazat
  3. Maminko Anděli, koukej si to rychle zorganizovat a šup sem k nám zpátky! Těšíme se už teď. :*

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, no zatím mašina stojí v koutku a čeká až budu mít odvahu ji vůbec rozbalit:-) Tvé stránky jsou pro mě vždycky pohlazením po duši a taky velkou inspirací. Vždycky přijdeš s něčím novým a neokoukaným. Budou mi tvé články neskutečně chybět! Jsi úžasný člověk a děkuji za DT, že jsem tě mohla blíž poznat. pusu

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, predevsim krasne stranky a sama se tesim, az s kitem neco vytvorim. a tedy, budes mi chybet. Tvoje prace byla mou inspiraci, vzdy jsi prisla s necim novym a originalnim, a vzdy jsi dokazala kazdeho (vcetne me) povzbudit v jeho tvorbe. Ale tvemu rozhodnuti rozumim. Tak ti preji krasny zbytek roku, pekny i ten nadchazejici a snad te zase brzy "uvidime"!

    OdpovědětVymazat
  6. Veliká nádhera, Jani! Moc se těším, až to zorganizuješ na všech frontách a přivítáme tvůj talent zpět :)))

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, ty vis .... moc doufam, ze se zivot zajede a ty se vratis, tva inspirace je nenahraditelna, miluju tvuj styl!!! 😘😘😘

    OdpovědětVymazat
  8. Janinka kraaasne stranky plne inšpirácie tie sme videli vždy v tvojom podaní. Verím, že sa lučiš len na krátko a čím skôr uvidíme zase niečo z tvojej tvorivej dielne. Chápem tvoje rozhodnutie deň ma len 24 hodín, ale určite mi budu tvoje stránky chýbať. Drzim silno palce....❤️😘

    OdpovědětVymazat
  9. Móóóc pěkné stránky jsi pro nás Jani vytvořila.Ty jsi ženuška šikovná a věřím, že se Ti po nějaké době zasteskne zase se pomazlit s nádherným materiálem, který pro nás Anička a Pavlína a další připravují😉 Tak brzy AHOJJJJJJJ

    OdpovědětVymazat
  10. Děvčátka, vy me rozpláčete! ❤ Dojetím. 😉 Moc děkuji za krásná slova, i když si pořád říkám, že scrap-Ježíšek hlavně pro naše album, ta zpetna vazba od těch, co rozumí, je prostě úžasná! 😘😘😘 Budu se snažit - nejenom kvůli těm pochvalám 😜 - vrátit se. (Bude-li v DT ještě místo! 😁) Zatím ale určitě nepřestanu sledovat dění tady, tak hezky scrapujte, ať mam co liftovat! 😘

    OdpovědětVymazat
  11. Abych se neopakovala,připojuji se k ostatním komentařům.Jsem moc ráda,že jsme se viděly osobně.Brzy na scrapviděnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ❤️ Také jsem moc ráda že jsme se seznámily osobně a doufám, že jsme se neviděly naposled! 🍀

      Vymazat
  12. Jani udělala jsi opět krásné, nezapomenutelné stránky a tedy budou mi moc chybět Tvé příspěvky, Tvé práce jsou tak krásně propracované, čisťounké, originální a vymyšlené do posledního detailu, že mi budeš, a nejenom mě, fakt chybět, ale úplně Tě chápu, protože najít si čas navíc než je rodina, práce, koníčky, sport, je teda nadlidský výkon. Ale věřím, že se občas kousneš (nevím teda jak, ale určitě objevíš nějakou zázračnou hůlku, jak si prodloužit den, haha) a něco nám sem vložíš. Přeji dostatek energie na vše co děláš a mám Tě moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  13. Jani,jsi mi velkou inspirací a ráda se vracím k tvým příspěvkům a budu se těšit po zaslouženém odpočinku na další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, Radko 😘, je prima vedet, ze jste me ckanky cetly a ze k necemu byly. Budu se snazit obcas neco nalepit a i sepsat, abych ze scrau nevypadla. Moc by mi to chybelo!

      Vymazat

Pin It button on image hover