čtvrtek 20. prosince 2018

PAGE KIT projekty - JANA V.

Prosincový Page a Extra kit jsou jak jinak než vánoční, takže jsem mohla sáhnout po fotkách jednoho z mnoha ročníků dosud nescrapnutých vánoc. Do alba tak putuje Štědrý den 2014 :-D Kromě něj – na důkaz, že lze použít i na nevánoční scrapování – jsem slepila stránku z běžkování. 
 
Nebudu vás v tomto čase zdržovat zbytečným textem, tak pojďme rovnou k ukázkám.
 



Druhá stránka nemá na mě zrovna nijak zvlášť objevnou kompozici, ale je to jen další důkaz, že mřížka je fakt rychlá kompozice a ideál pro více fotek, proto se k ní uchyluju tak ráda. Doufám, že se vám ještě moc neokoukala :-D 
 
Opět jsem některé fotky i zdobení vyzdvihla na 3D pásce. Teď jsem si vzpomněla, že jsem zapomněla prošít bílou čtvrtku po obvodu červenou nití.
 


Krásný zbytek adventu a především kouzelné Vánoce plné pohody a zaznamenání-hodných zážitků :-)

5 komentářů:

  1. Parádní stránky, Jani! Ty zajíce jsem úplně přehlédla a oni jsou na jednom z papírů takové roztomilosti :)

    OdpovědětVymazat
  2. Janinko, jsi neskutečná! Stránky jsou luxusní. Miluji, jak dokážeš zkombinovat milion různých ozdob a působí to jako celek! ;) A tvé mřížky se neoukají nikdy. Přesně pro všechny ty tvé vystřihovánky a důmyslné detailíky! 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Jani paraaada, ta kombinace červené a modre je super. No a natisknout datum jinou než černou... proč už mě to nebapadlo����

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover