čtvrtek 31. ledna 2019

CHALLENGE 2/2019

Horký embossing

Únorová challenge startuje v novém kabátku. Trochu jsme zjednodušili systém soutěží tady na blogu a ve facebookové skupině Rodina Papero amo a výsledkem je challenge, která poběží ve dvou kategoriích - scrapbooková stránka a Project Life stránka. Každý měsíc tu najdete novou podmínku, která bude stejná pro obě kategorie. Tentokrát se zadání ujaly MIRKA s IVOU a vymyslely si na vás horký embossing. Že už jste si ho dlouho nevyzkoušely? Teď je ta pravá chvíle!




ZADÁNÍ
  • Téma: horký embossing
  • Podmínka: viditelně na stránce použij techniku horkého embossingu (případně připoj foto detailu)
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku, či internetové galerii před vystavením všech projektů).
  • NOVINKA: Danou podmínku můžeš zpracovat buď jako scrapbookový layout nebo Project life stránku (kapsovou) nebo obojí.
  • Své soutěžní projekty pošli do půlnoci 25. 2. 2019 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE. Fotografii pojmenuj ve tvaru ANNA.N (křestní jméno, tečka, první písmeno příjmení).
  • Fotky budou vystaveny 26. 2. 2019 a vítěze vyhlásíme 28. 2. 2019.

 VÝHRA

V každé kategorii (layout a PL stránka) poukaz do eshopu Papero amo v hodnotě 250 Kč. 

Vzorová scrapbooková stránka od MIRKY



Vzorová PL stránka od IVY


5 komentářů:

  1. Nový kabátek a zjednodušení je vřele vítáno😃👍 To se nám to bude hezky tvořit. Horký embossing si po dlouhé době zase ráda vyzkouším 🤔

    OdpovědětVymazat
  2. Horký embossing mám ráda, ale ne vždy je výsledek takový jaký očekávám :-( Vidím, že se pouštíte do embossingu na vellum a acetátovou fólii, je k tomu nějaká rada?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Radko, nějaké extra tajné tipy asi nemám, taky se mi to občas nepovede :( Co jsem si tak ale vysledovala, nejvíc se mi podaří hezký obtisk, když inkoust nanesu pomocí razítkovací podložky alespoň 2x, ale to asi záleží taky na podušce. Ta moje je taková sušší. A při samotném embossování na vellum nejdřív zahřívám chvilku ze zadní strany a pak opatrně z přední. Přiznám se, že na acetátovou fólii jsem ještě nedělala (foťáček je na obyč. pauzovacím papíru), ale určitě by to stálo za vyzkoušení. Holky mají na e-shopu na dotaz speciální acetátovou fólii na horký emboss (http://www.paperoamo.cz/hot-off-the-press-heat-resistant-acetate/), ta se kroutit určitě nebude ;)

      Vymazat
  3. Ahoj Radko, no já jsem zkoušela na vellum a to je v pohodě, i když zrovna tohle je to tvrdší, co bylo v prosincovém page kitu nebo ve workshopovém balíčku. Na acetát jsme to zkoušela jen jednou a pokroutil se mi, tak snad poradí Mirka. IVA

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover