úterý 12. února 2019

PAGE KIT projekty / KATKA


Tak ako? Už ste si strihli do papierov z nového Page kitu, alebo ich zatiaľ len chodíte obdivovať a čakáte na tú správnu fotku, nápad alebo inšpiráciu? S tým posledným by som snáď mohla trocha pomôcť.


Zdravím vás aj ja vo februári! Dievčatá z DT už vám stihli ukázať množstvo úžasných výtvorov. Nad ich albumami som híkala napríklad u Janky tu, u Ivy tu alebo Peti tu. Ja som si dnes pre vás pripravila tri výtvorčeky z februárového Page kitu.

Prvý layout


Ako prvú som chcela spraviť veľkú stránku. Dlho som hútala, čo budem preboha robiť so všetkou tou ružovou a ako to mám celé uchopiť, keď stredobodom môjho scrapbookového vesmíru je dvojročný chlapec. Potom som si prezerala fotky v telefóne a zbadala som sériu pomerne čerstvých fotiek, ktoré sadli ako... no skrátka mala som to! Pri jednej z ojedinelých prechádzok nákupným centrom náš syn zastal pred výkladom so zákuskami. Napriek tomu, že nič podobné zatiaľ nejedáva, bol úplne očarený. Tým malým prstíkom na zákusky rad za radom ukazoval a každý jeden okomentoval. Bol taký rozkošný... No ale to som sa nechala uniesť:-) Keď som si dala dokopy tieto fotky a všetky tie sladké výrezy tortičiek, makróniek a lízaniek, bolo rozhodnuté. Snáď mi to môj syn odpustí.

Vzala som bielu štvrťku a nalepila som na ňu pruh žltého károvaného papiera z kitu, ktorý som olemovala tenkým prúžkom bodkovaného papiera z opačnej strany. Fotky som podlepila prúžkovaným papierom z kitu, prihodila som zopár frázičiek z výrezov a v strede si našiel svoje miesto sladký chipboardový výrez. 


Potom prišli na rad bodky. Veľa bodiek. Vylúpla som ich z archu s výrezmi úplne všetky a chvíľu som sa s ich rozmiestnením hrala, až kým nezvíťazilo to úplne najjednoduchšie, ležérne vedľa seba. Tento motív som použila ešte aj s pomocou girlandy nad fotkami. Išiel mi z toho úplne cukrárňový pocit.



Na nadpis som použila tieto staršie písmenká a keďže žlté písmenká neboli úplne toho správneho odtieňa, trocha som si ich domaľovala. Potom nastal čas to celé poriadne osladiť. Pribudli všakovaké cukrovinky z výrezov a jeden cupcake vystrihnutý z kartičkového papiera z kitu. 


No a moja úplne najobľúbenejšia ozdoba s makrónkami pristála vedľa journalingu, ktorý som umiestnila na pruh jemne žltého štruktúrovaného papiera. Pri poslednom článku som sa zaprisahávala, že na ďalšej stránke už nevyšívam. A čo myslíte, ako to dopadlo? 


Druhý layout


Presunula som sa do môjho necestovného cestovného denníčka a s tvorbou pokračovala v ňom. Pripravila som si dve fotky Šimonka schovávajúceho sa v obrovskej škatuli, ehm, teda... na druhej foto trčia len tie jeho malé nôžky. Táto škatuľa bola u nás zdrojom toľkej zábavy, že musela mať medzi našimi spomienkami svoje miesto.



Zaujali ma v kite kruhové ozdoby, a tak som povyberala všetky, čo sa mi hodili a kruhovou raznicou som ešte vyrezala zopár kruhov aj z papierov z kitu. Dokombinovala som ich so zopár ďalšími ozdobami a ľavá strana bola hotová.


Kruhový prvok som použila aj na journaling na druhej strane. Na nadpis mi poslúžil výrez “Práve teraz”, ružová abeceda z kitu a tieto pečiatky.


Tretí layout


Od začiatku som vedela, že ten veľký farebný nápis LÁSKA musím použiť. Fotiek sa núkalo mnoho, ale nakoniec to vyhrala tá, ktorú som urobila tesne pred spaním, pri čítaní knižky v posteli.

Pod veľkú fotku som spojila ružový a čiernobiely papier z kitu. Fotku som prizdobila zopár ozdôbkami. Na druhú stranu som vyskladala nápis LÁSKA a pod neho dala číru nálepku “si naše všetko". Veľký vytlačený journaling s opisom našich večerných zvykov som doplnila dvomi jemnými vellumovými srdiečkami a prihodila som aj dva kvietky na rozjasnenie.


Tak a to je už nadnes odo mňa všetko. Čo zaujímavé podniknete s februárovým Page kitom vy? Príďte sa určite pochváliť do fb skupiny. Majte sa zatiaľ krásne a príjemné tvorenie želám!

Katka

8 komentářů:

  1. Krásne si to vymyslela, Katka ;) Všetky 3 LO sú super. A Šimonkovi sa vôbec nedivím, že ho koláčiky zaujali, koho by nie, toľko farieb a krásnych tvarov :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všetky stránky sú perfektné nemyslím si, že by chlapci nemohli mať sem tam nejaků ružovú 😊 Skvele si ich nakombinovala! 😍

    OdpovědětVymazat
  3. Kači opět smekám, krásné stránky! Moc se mi líbí to spojení čb a růžového love papíru, to je super nápad! A razítkovou abecedu si jdu přihodit do košíku! :-D :-*

    OdpovědětVymazat
  4. Dievcata dakujem velmi pekne, ste zlaticka😘

    OdpovědětVymazat
  5. Kdyz jsem kreslila ten skleneny poklop, tak jsem si rikala, jestli tam neco dat, nebo ho nechat prazdny, jsem rada ze jsem ho nechala prazdny a ty jsi to s tema makronkama uzasne dokoncila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Luci urobila si to úplne dokonale s tým poklopom. Každý si doňho dá to svoje. Ja keď som zbadala tie makrónky, hneď som vedela, kam ich šupnem. A keď som dnes videla Mirkinu stránku, ďalší úžasný nápad. Normálne by som si pozrela takú koláž, že čo tam u koho pod tým poklopom skončilo😂😍

      Vymazat

Pin It button on image hover