pátek 3. května 2019

CARD KIT projekty / ADÉLA

Ahoj, dnes pro vás mám dalších pár tipů na přání pro maminky, které jsem vytvořila z aktuálního card kitu. Přiznám se, že mi v sadě učaroval jeden papír s motivem větviček. Je v mintové (světle tyrkysové) barvě, která patří k mým oblíbeným, a tak je vlastně skoro celá dnešní inspirace v tomto odstínu. 
 

 
Černý karton s výraznými květy jsem trochu ukryla pod šedý výřez.
 
Stačilo pak doplnit štítek s nápisem a kousek smotané nitky. 
 
Na výsek s obálkou jsem hřebíčky přidala pár látkových kvítků. Mám jich nasysleno opravdu hodně ještě z doby, kdy jsem myslela, že budu dělat svatební kytice z látkových květů a štrasových broží. Vyrobila jsem jednu…
 
Podlepení pěnovou páskou je vždycky dobrý nápad.
 
Už se dostáváme k oblíbenému mint kartonu. Tento kousek mi zůstal z přání s acetátovou folií, které jsem měla v minulém článku
 
Doplnila jsem k němu pár bílých minivětviček a enamelky.
 
Ještě mi zůstal pruh, který jsem nalepila doprostřed přání a přidala dva věnečkové výseky.
 
K této jemnosti jsem připojila ještě výseky motýlků z transparentního papíru. Tyto jsou od Sizzix, ale holky minulý týden naskladnily tuto krásnou sadu, která by se hodila skvěle. 
 
Chtěla jsem si vyzkoušet květinovou okrajovou šablonu a vyřízla si pruhy z mint kartonu a poloprůhledného.
 
Tyto ozdobné pruhy jsem přilepila jen na okrajích, aby vše působilo vzdušnějším dojmem. Pak už jen text, perličky a předat mamince.
 
Poslední přání je také dost jednoduché a využila jsem pár čtverců z jednoho kitového kartonu.
 
Sice se toto skládaní využívá spíš v albech, ale proč to nezkusit? 
 
Doufám, že některý z mých nápadů využijete, pak přikoupíte čokoládu nebo víno a za pár dnů překvapíte svou maminku. 
 
♡ 
Adéla

15 komentářů:

  1. Jú, Adél, ty jsou tak krásná ;) Větvičková čtvrtka je i má nejoblíbenější, prostě modrá, no :) Použití vodopádu na přáníčko je skvělý nápad, to si někdy s dovolením půjčím, jestli můžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda! 😊 Byl to takový rychlonápad na poslední chvíli... ❤️

      Vymazat
  2. Moc krásne ❤️ ten vodopád to je supernapad 👍 A ten papier je fakt super, krásne si ho využila 😘

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné! Vzdušné, lehounké jako vánek, milé jako pohlazení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc v děkuju! Tentokrát se mi z té tyrkysové jemnosti nepodařilo vystoupit jinam 😊😇

      Vymazat
  4. Adél, dobře, že jsi zůstala v té tyrkysové - krása a něžnost sama....Koukám, že jsi použila nové šablony a parádně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, musela jsem jich pár hned zkusit 😊 Díky za ně! ❤️

      Vymazat
  5. Adélko, to je krása! Ty tyrkysovo-mint či jak tu barvu popsat 😁 jsou úplně úžasná. Taková jemnost, něžnost, dokonalost... A to poslední skládané je tedy taky peckovní 😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover