pátek 10. května 2019

CARD KIT projekty / VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,
mám pre vás ďalšiu mega várku pohľadníc, lebo tento kit to bola úžasnosť.
 

Ešte na chvíľku si pripomeňme Veľkú noc, a to preto lebo tieto výseky dokonalo ladia s kitom.
 
Ďalšiu pohľadnicu ste už mali možnosť vidieť na mojom Instagrame. Vnútro je opečiatkované vetvičkami vo svetlo sivej farbe. Samozrejme pohľadnicu som opravila a nalepila, ale objavil sa nový problém. Toto bol môj plán.
 

Zároveň mi to prišlo veľmi busy / teda príliš veľa všetkého. Avšak bez tej ozdoby mi to pripadá "nahé". Tak som to zatiaľ nechala tak a nenalepila to - čas všetko vyrieši.
 
Aj nálepky som využila. Najprv som začala striedmo ... 
 
... ale potom som sa rozbehla a využila všetky. 
 
Táto vetvička je úžasná a aj dosť veľká. Jediné čo potrebuje je dostatok miesta na pohľadnici
 
Veľmi sa mi však páčila aj táto obálka. Doplnila som ju veľkým nadpisom z týchto výsekov
 
Nasledujúca pohľadnica je trošičku "šialená" v zmysle, že je tam všetkého veľa ... zároveň sa mi páčil nápad využiť všetky razítka z kitu a aj všetky okienka. Využila som aj ozdoby, ktoré pochádzajú z rovnakej kolekcie ako papiere.

Dostávame sa k novým razítkam (tady a tu), ktoré neboli súčasťou kitu, ale sú s nim prepojené. Využila som obe varianty, pretože sa perfektne doplňujú. Tá obálka - tá je skvelá
Páčili sa mi však aj ruky a chcela som vymyslieť spôsob ako ich využiť a jeden som našla :-)
 
Aj z tejto pohľadnice som mohla ľahko urobiť shaker card, ale rozhodla som sa pre obyčajnú pohľadnicu. Doplnila som ju len malými holografickými hviezdičkami.
 
Ako viete, tak dievčatá pre nás pripravili novinku - nové vyrezávacie šablónya ja som neodolala.
 
Tak ako mala Adel svoj obľúbený tyrkysový papier, tak aj ja som mala svoj obľúbený. Táto jarná lúka s tou úžasnou a veľmi originálnou farebnou paletou si úplne získala moje srdce. Zároveň som chcela ukázať, že aj vianočné šablóny sa dajú využiť na jar.
 
Ako vidíte, mne sa tvorilo úžasne. A čo vy? Už sa neviem dočkať vašich krásnych výtvorov. Nezabúdajte zdieľať v našej PA Rodine.
 
Krásny zvyšok dňa prajem
Valika

10 komentářů:

  1. Jeee Vali, ty jsi tu shaker card opravila a mně se tak líbila hore nohama :-D moc se ti povedly, jsou krásné všechny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravila ale začínam to ľutovať. Všetkým sa totiž viac páčila hore nohami 🤣 a diky moc 😘😘😘

      Vymazat
  2. Krása Vali! A ta zahrádka 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  3. Nadherne, Vali ☺️❤️ najviac sa mi paci... vsetky? 😁 Asi ten biely s nalepkami, ten je neznucky 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bože Mirka ty si zlatíčko. Ďakujem veľmi 😘😘❤️❤️❤️

      Vymazat
  4. Vali, su megakrasne vsetky 😍 Ako top by som volila tu velkonocnu, je spravne "potrhla" a pritom aj tradicna a krasne jemna... vsetky su bozske a nechapem, kam na tie napady chodis!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinka ďakujem si veľmi zlata a veľmi si cením tvoju pochvalu 😘😘😘❤️❤️❤️

      Vymazat
  5. Valikaaaaa, ty valis! Jedna krajsia ako druha. A priznam sa, tu shaker card som na insta nejako zmeskala, ale bola som to napravit a to bolo peckoveeee😂 Tak teraz ja ti oplatim: nerobis kurzy? Pohladnice su pre mna zatial nezdolana vyzva, kurzik by sa sikol😍☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katkaaa 🤣🤣🤣 si ma pobavila. No tak kurzy nerobím ale môžeme si spraviť my dve súkromný ❤️😘😘

      Vymazat

Pin It button on image hover