sobota 25. května 2019

Mezinárodní Den Scrapbookingu 2019 - CHALLENGE / HLASOVÁNÍ!

Ještě nám ke konci května zbývá vyhlásit jednu krásnou soutěž! Z Mezinárodního dne scrapbookingu tu máme hezkou sbírečku nápaditých projektů, které jste měli vytvořit s dvěma fotkami. Kdo tě nejvíc inspiruje a komu se to prostě nejvíc povedlo? HLASUJEME!


PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do NEDĚLNÍ půlnoci a v PONDĚLÍ 27. 5. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

ALEXANDRA K.


IRENA H.



JÁJA S.

LINDA P.

LUCIE M.

MÍŠA K.

PAVLA J.




PETRA H.

UPDATE 27.5.2019
GRATULUJEME LUCCE K VÝHŘE!!!

9 komentářů:

  1. Hlasuji pro Lucii M. a její otočné kouzlo ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Téééda, holky, vy jste úžasné! Já jsem byla úplně bez nápadu, ale tady je teď jeden krásný projekt za druhým 😍 Hlasuji pro super kouzlo Lucie M. - úžasné!

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasuji také pro Lucii M. jak to funguje???

    OdpovědětVymazat
  4. Povedené kousky, ale u mě také vítezí LUCIE M. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Holky jste super! Máte to všechny krásné. Hlasuji pro Lucii M., něco takového jsem také měla v mysli, jen jsem nepřišla jak na to :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jednoznačně Lucie M., je to vážně kouzlo!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak vidím,že hlasování jsem propásla a s otevřenou pusou hledím kolik mám hlasů.Moc děkuji.A narovinu říkám,že to kouzlo,je spíš zázrak,protože v průběhu jsem to několikrát chtěla vzdát.Napíšu Vám článek jak na to i se všemi postřehy a vychytávkami a jak to budu mít zveřejním v Rodině PA na FB.

    OdpovědětVymazat
  8. Tiez som tu dlhsie nebola, ale jedzoznacne moj hlas by pripadol Lucii M. Parada, sama nechapem ako sa ta fotka vytoci 😁 tesim sa na navod.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover