pondělí 20. května 2019

MY LIFE KIT projekty / JANA B.

 
Všechny vás moc zdravím a jsem tu. S inspirací z aktuálního My life kitu od Magdy. Taky vás tak "dostal"? Jako ty malůvky jsou dokonalé (já to chci taky umět!). Rozhodla jsem se, že z toho hodím hned dvě stránky. Jednu bez použití kartiček a tu druhou, klasickou, abych vás nešidila.


Už loni jsem zkoušela několik stránek bez použití kartiček, kdy jsem se nijak netrápila přemýšlením o typu kapes a prostě jsem si fotky nakolážovala a vytiskla. Takové stránky dělá i Alča, říká jim megakolážové, já jsem si to pracovně nazvala "lazy project life". Protože nepřemýšlet o designu kapes je pro mě velmi osvobuzující. Navíc se taková stránka hezky rychle poskládá a taky to vypadá tak nějak víc opravdově, scrapbookově, deníkově. Tady jsem si vystačila s opravdu málem, však se podívejte:

Fotky mi nějakým zázrakem vyšly krásně do řady, dokonce jsem kromě jedné (ta přišla do diáře) využila všechny! Úplně báječně se mi hodil velký rozcestník a nápisy, které jsou velké a na velkou stránku se krásně hodí. Pro abecedu jsem sáhla do podzimního My life kitu.


No ano, textu je tam mraky. A to jsem ještě nenapsala všechno! Jako prima dělící prvek mi posloužil proužek vellumové pásky a velký výsek. 


Druhá stránka je kapsová. Tady jsem si užila všechny ty krásné vodovkové kartičky a několik jich barevně nakombinovala. To je prostě kouzlo kitu - barevná kombinace se opakuje na kartičkách, ozdobách a vy nemůžete šlápnout vedle. 


Nápis procházka jsem si obstřihla. Jako "první krůčky" by se asi hodilo víc, ale já jsem vždycky ráda, když si to mohu usnadnit a nemusím plýtvat abecedou. 


Na titulku jsem použila věnečkovou kartičku (byla jsem ve velkém pokušení ji říznout a do věnečku zasadit fotku, ale odolala jsem), takže jsem pak zelenost listů doplňovala dalšími větvičkami na stránce.


A poslední tip: samolepky z kitu jsou úplně dokonalé v diáři. To pak vypadá, jako kdybych to malovala! Zkuste to!

Tak co, už jste střihly? Jsem moc zvědavá, jak využijete ty kytičkové kartičky. S těmi trochu váhám, tak mě prosím inspirujte, ideálně v naší facebookové skupině Rodina Papero amo.  Těším se!

10 komentářů:

  1. mas to krasne. fakt. hlavne by sa mi nechce verit, ze si nepouzila kapsy. vsetko je tak krasne a rovne ako keby si ich pouzila. nadhera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vali, ale ta druhá stránka v kapse je :D zas takovy talent nejsem, abych to dala narovno :D moooc dekuju!

      Vymazat
  2. Jani, ta nekapsičková stránka je úplně dokonalá! 😍 Líbí se mi tento styl pořád víc, musím brzo vyzkoušet... A nápis "procházka" je nàhodou skvěle vtipný 😁 Vše máš krásně sladěné jako vždy. Děkuji za zpříjemnění mojí kafíčkové chvilky 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, určitě si to někdy zkus, je to příjmně osvěžující, jde to rychle od ruky a minimální spotřeba materiálu ... win win :D moc ti děkuji!

      Vymazat
  3. Jani to je prostě dokonalost! I když tam dáš tolik fotek a journalingu, nikdy to ve tvém podání nevypadá přeplácaně, to bych chtěla umět ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umíš! Ty jsi zase použila kytky, já se jim vyčůraně zatím vyhnula :D děkuji moc!

      Vymazat
  4. Taková nádhera Jani! A ty překrásné fotky! ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotky? Fakt jo? Teda, to moc děkuji, pochvala od profika moc potesi! Děkuji, Adi!

      Vymazat
  5. Jani, máš to nádherný ;) A ta velká stránka alá PL je dokonalá. Přijde mi, že to musí být mnohem pracnější, než jen nastrkat do kapes, ale píšeš že ne, tak si to někdy musím taky zkusit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, moc ti děkuji! Určitě to zkus, jsem zvědavá, jak to bude připadat tobě, bude to jistě zajímavé.

      Vymazat

Pin It button on image hover