pondělí 13. května 2019

PAGE KIT projekty / MIRKA


Růžový kit. Cože? Tak tomu říkám dobrá výzva. Ale když se s ním tak krásně popasovala Katka tak já musím přece taky ;) Kam čert nemůže, tam nastrčí bábu. A já jsem do růžové nastrčila svého manžela. Prý mu to nevadí, jen mu to musím něčím vynahradit. Nejlépe v kuchyni. No tak jo, to beru.

Stránka 1

První layout je taková rychloakce. Nápad na něj přišel v den odjezdu na čtyřdenní trip do Dánska, kdy jsem samozřejmě měla balit a připravovat věci, ale znáte to. Když přijde nápad, tak se musí konat, jinak to z hlavy vyprchá. Takže jsem v časovém presu místo pohodového balení stříhala a lepila. Ups :)


Pro tuto stránku jsem si vytiskla fotku s prvomájovou pusou pod třešní. Nejkrásnější papír z kitu je pro mě jednoznačně tenhle akvarelový. A dokonce je tam i tyrkysová skvrna, která se mi perfektně hodila k mé tyrkysové mikině na fotce. Takže jaký použiji papír bylo jasné hned na začátku. 
 
Pak přišla na řadu fotka, kterou jsem na bigshotu vyřízla do kruhu. A o trochu větší kruh ,,vykousla” do papíru. Základ byl tedy raz dva hotov. Největší a nejtitěrnější práce mě teprve čekala a tou byl text. Ke slovu pusa mě, nevím proč, napadl v té rychlosti úryvek z písničky od Alice Springs (předem se omlouvám, jestli si ji budete pobrukovat celý zbytek dne, tak jako já). V tomhle kitu abeceda není, takže nezbývá, než si ji udělat ručně. Příjemná změna! A že jsem v posledním čase přišla na chuť pěnovým 3D písmenkům, tak jsem se je rozhodla vyrobit. 
 
Pomocí vyřezávacích šablon písmen jsem vysekla text do papíru a pak ty samá písmena ještě do černé pěnovky (moosgumi). Výseky písmen z papíru jsem nalepila na výseky z pěnovky a takhle vyrobená písmena nalepila do děr, které mi vznikly v podkladovém papíru. No, co vám budu povídat, byla to fakt mravenčí práce. S výsledkem jsem ale spokojená a to je hlavní. Háčky a čárku bohužel stejně udělat nešlo, tak jsem to vyřešila jen nalepením z nálepkové abecedy. Nad text jsem stejným 3D způsobem vyrobila ještě vlaštovky pomocí nových PA vyřezávacích šablon.
 


Co by to bylo za pusu pod rozkvetlou třešní bez pořádně rozkvětlé větve? Vysypala jsem na stůl všechny výseky větviček, co jsem doma našla a hledala. Konkurz na nejhezčí větev tentokrát vyhrála tahle kraftová. Na ní pak ještě rozkvetly flitrové třešňové kytičky z loňského podzimního extra kitu (už bohužel není v nabídce, tak nemůžu dát link).


K dokončení stránky chybělo už jen razítko datumu, krátký popisek a pár výseků. Hotovo. Mé kreativní já bylo uspokojeno a mohla jsem se s klidným srdcem vrhnout na balení kufru :)

Stránka 2

Druhá stránka vznikla dohromady ze tří papírů z kitu plus z odstřižků z první stránky. Nejdřív jsem sáhla, stejně jako Katka, po růžovém ombré, který měl být jako základ samotný, ale přišlo mi to až příliš a chyběla mi tam černobílá. Takže jsem ho seřízla na menší velikost a nalepila na pruhovaný papír.


Fotky jsou nakolážované na jednu fotku o velikosti 10x15, rozřezané na čtverečky a podlepené obyčejným bílým papírem. Ve stylu halabala jsem je přilepila na obdélníkový pruh třetí čtvrtky z kitu (taková ta růžovo-pruhovaná). Asi nikoho nepřekvapí, že styl ,,halabala” je mnohem pracnější, než přesné lepení podle linek. Než si to člověk rozmístní a ponatáčí tak, aby byl spokojený, už by to měl normálně 10 krát nalepené. No prostě, proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že jo.


Jeden čtvereček s fotkou tulipánů je pro efekt podlepený 3D pěnovou páskou. Na tomhle layoutů jde hlavně o tulipány a manželovi se tahle fotka fakt povedla, takže jsem ji pozvedla na vyšší úroveň :)


Ale i jednomu obláčku se zachtělo vystoupit z davu a plout oblohou před ostatníma. Mráčky jsem narazítkovala a obstříhla z modré skvrny, která byla na rubu černobílé čtvrtky. Každou modrou pidičást z kitu musím přece využít!


Jednou z důležitých částí layoutu je nadpis. Snažím se vždy vymyslet něco, co vystihuje danou situaci, nebo pocit. Někdy je přemýšlení nad tím pravým nadpisem dlouhé, někdy nápad přijde hned. A tady to byl okamžik. Když mi padnul zrak na nápis ,,vzpomínky” z výsekového archu, věděla jsem, že je to to pravé. Po cestě do Dánska, kde vznikly fotky, jsme si krátili cestu sledováním filmu Vzpomínky na Afriku. Takže bylo rozhodnuto. Tohle budou vzpomínky na Kodaň. Nejsem úplně spokojená s nápisem z Dymo štítkovače. Myslím, že to zkusím ještě předělat a použiju raději písmenka z jedné z malých PA abeced. Ale zatím to je takhle. 
 
Journaling tentokrát na LO nebude, plánuji totiž udělat z tohoto výletu travelers deníček a tam bude všechno popsané. Co ale na stránce opravdu chybět nemůže, jsou tulipány. Ty moje jsou vyřezané touto krásnou tulipánkovou sadou. Nejdřív jsem si jich vyřezala hodně, razíc heslo čím víc, tím líp. Nakonec jsou tam ale jen tři. Horní část stránky už je dost zaplněná, takže bylo lepší nechat spodní část vzdušnější.


Ostatní zdobení už bylo střídmé, použila jsem pár kulatých výseků z kitu, jednu nálepkovou žlutou skvrnu a pár enamelek.


Děkuji, pokud jste dočetli až sem, dnes jsem se rozepsala trochu víc. Těším se, co z květnového page kitu vytvoříte vy. Nezapomeňte se pochlubit v naší facebookové skupině Papero Amo ;)

9 komentářů:

  1. Mirka, obe sú nádherné, si neskutočná, čo si schopná vymyslieť. ;) Na prvej stránke predovšetkým klobúk dole pred tvojou trpezlivosťou a na druhej ... čo ti budem hovoriť, je super celá, ale tie tulipánové výrezy ... Peckaaa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Jani ;) Tulipánky sú super, vďaka krásnym šablonkám :-*

      Vymazat
  2. Ta 3D písmenka jsou perfektní, máš můj obdiv za trpělivost ;-) obě stránky jsou krásně barevné, skvěle jsi se s tou růžovou poprala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Peti. Já ze sebe dělám takovou antirůžovku, viď :D

      Vymazat
  3. Miri, skvělé nápady máš! Obdivuju tě za tu abecedu a vypadá to tedy perfektně. A písnička mi samozřejmě zní teď v uších stále dokola 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš, děkuju ;) Doufám, že už je to ok s tou písničkou :D

      Vymazat
  4. Super obe stránky. Veľmi vydarené, hlavne tie písmenká na prvej. To je bombasticke 👍👍💗

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Podlepený nápis a akvarelový flek...to zafunguje vždy! Na mě teda rozhodně :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover