pondělí 24. června 2019

PL inspirace / ALENA

Abych vám neukazovala jen inspiraci na My life kity, rozhodla jsem se Freestyle rubriku využít pro nakouknutí na další stránky v albu. Mám tu tedy průstřel pár stránkami, které jsem v posledních dnech nalepila. 
 

Jako první ukáži náš velikonoční týden, teda ten s Velikonočním pondělím. Použila jsem na něj jak jinak než dubnový Page kit, protože ten je naprosto dokonalý a „selské“ motivy mě naprosto dostaly!
 
Tento týden se toho stalo více a tak v albu není jen jedna kapsa, ale rovnou tři. Jednou insertová a jedna plnohodnotná. Stále jsem nekoupila toner, a tak pořád chybí text v 99% všech nalepených týdnů. Zrovna tuto bych nerada „zkazila“ svým písmem, takže si na text počká. Třeba to do konce roku stihnu. 
 
Nevím, jak vy, ale já si vždy v první řadě dokupuji ty malé abecedy, zjistila jsem, že poměrně dostačující počet jsou tři. V tu chvíli jsem schopná poskládat poměrně dost slov a nedochází mi jednotlivá písmena. Tady u této mě jen zamrzelo, že každé písmenko má jinak velký čtvereček, a tak po nalepení skáčou, ale pro někoho to může být super rozptýlení. 
 
Poslední stránka je z víkendu, kdy byl Majáles. Myslela jsem si, že materiál nebude úplně ladit, ale ukázalo se, že i přes prvotní velikonoční nádech je univerzální a dá se použít i na nevelikonoční událost. Těším se, až ho použiji na nějaký další projekt, protože materiálu mi zůstalo haba fuk. 


Další týden byl naopak chudší na události, a tak je jen v kapse designu G. Sáhla jsem tentokrát po materiálu z podzimního workshopu a vyhrála převaha žluté. Ve velké abecedě nejsou číslice, ale shodou okolností to byl týden 11, a tak postačila dvě velká „I“. Některé nadpisy jsem dopisovala ručně a snažila se napodobit ruční písmo na ozdobách. 
 
Poslední týden, který vám dnes ukážu, je opět laděn do žluta, ale tentokrát v kombinaci s modrou. Rozřezala jsem zbytky papírů z listopadového page kitu 2018, vytáhla žlutou abecedu z dubnového extra kitu 2018 a ozdoby z jarního my lifekitu 2018
 
Sem tam jsem sáhla ještě pro nějakou ozdobu ze zbytků. „Čarodějnice“ a „Pálení čarodějnic“ je z letošního dubnového page kitu. A proč je u fotky fráze „tohle se teda nepovedlo“? Je to z toho důvodu, že jsme se pálení v našem šmoulově chtěli zúčastnit, ale nakonec jsem to totálně zazdili a zůstali doma. Fotku mám z fb naší vesnice alespoň jako upomínku. 
 

A co vy, používáte starý materiál a kombinujete na první pohled nekombinovatelné?

4 komentáře:

  1. Je to nádhera! Ja mám kopu starého materiálu a povedala som si, že nový nebudem kupovať, kým ten starý nespotrebujem. Ale to kombinovanie mi nejde tak ako tebe. Vždy je to vo výsledku niečo ladené do jednej, dvoch farieb a nuda. Máš môj veľká obdiv. Ten kit 11/2018 mám ešte skoro celý, takže mám super inšpiráciu čo s ním.
    Andrea T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo Ajko, ale já to taky často mívám monochromatické, mám to ráda! 😍 těším se, co nalepíš

      Vymazat
  2. Parádní stránky! Z jarního kitu i loňského květnového mi ještě dost zbývá, musím sáhnout do šuplíku. :)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover