pondělí 22. července 2019

Svatební minialbum / ANNIE

Když mě Anička poprosila, že by potřebovala vytvořit něco pomocí insta fotek, skákala jsem radostí. Insta album jsem si chtěla vyzkoušet vždycky. Pak mi ale řekla, že by to potřebovala nejlépe do druhého dne… nóó, tak to už bude challenge. Naštěstí to bylo zrovna v té době, kdy jsem přemýšlela nad svatebním dárkem pro ségru, takže jsem jednoduše spojila příjemné s užitečným a do druhého dne bylo album jakž takž hotové. 
To bych ale nebyla já, abych si později albíčko nevymazlila do podoby, kterou ti ukážu právě dneska. 
Celé album jsem pojala jako takového rádce do manželství. Není nad dobrou radu, že ano. Ke každé radě jsem se snažila najít odpovídající fotky a nakonec jsem jich dala dohromady 10. Některé rady jsou opravdu jako rady míněny, některé jsou vyloženě napasované na ségru s manželem a jsou spíš pro pobavení. 
Základ alba už byl pevně daný, což byla ze začátku taky docela výzva. Lepit na meruňkovou čtvrtku místo bílé není tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Ale nebyl čas ztrácet čas.
Album se naštěstí dalo celé rozebrat, tak jsem mohla pro zjemnění doplnit vellum, který jsem nakombinovala s barevnou čtvrtkou a nebo jen doplnila akrylový nápis.
Pro začátek jsem si vybrala se zásob černobílou a svatební kolekci.
Jako další jsem sáhla po jemných papírech od Pinkfresh a Heidi Swapp, které se objevily v různých Page kitech.
Na řadu přišly také různé enamelky, např. školní, hexagony ze zimního page kitu anebo ty srdíčkové od Pinkfresh. Vellumová srdíčka krásně zjemní stránku.
No a ty věnečkové výseky jsem použila snad všechny, které jsem doma našla.
Pro ozvláštnění jsem přidala i kapsičkové stránky, které jsou původně určené do Happy Planneru. Jednoduše jsem je zastřihla, upravila fusem a taky po stranách prošila na mašině, aby v albu držely.
Kruhové nálepkys českými hesly jsou z květnového Page kitu, chrastítko nesmí chybět. Kartičky jsou z insta svatební kolekce a taky jsem použila jeden krásný kytičkový vellum.
Sem tam nějaká ta schovávačka a další srdíčka se staršího page kitu.
Dřevěnými výseky jsem nešetřila a abeced jsem použila hned několik. Univerzální bílou, s černým lemem, pruhovanou, s imitací dřeva, zlatou.
Šila jsem jak na mašině, tak růčo.
Nakonec vše složit dohromady a svázat stužkou. (původní ostře růžovou jsem vyměnila za jemnější bílou). 
Musím říct, že jsem si toto tvoření velice užila, provětrala jsem svoje zásoby a našla poklady, o kterých jsem ani nevěděla, že je mám. I proto mám takové projekty moc ráda.
A tady už ségra s manželem nakukují do alba.
Nakonec jsem stihla natočit i krátké video.

Užívej léta a nezapomínej tvořit!

7 komentářů:

  1. Anni, to je nádherný svatební dárek. Moc pěkné, jemné, romantické, šikovné vychytávky💗 👍 Video se asi neuložilo

    OdpovědětVymazat
  2. To je něžná nádhera!😘😘😘 A takové výzvy jako album do druhého dne si asi musíme dávat častěji 😁

    OdpovědětVymazat
  3. Ta meruňková byla dobrá výzva, ale skvěle zvládnutá :) Moc hezké album a super nápad s radami do života :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně jsi se s tím popasovala, klobouk dolů za ten zvládnutý deadline 🙃 a moc se mi líbí to použití vellumu 🤩

    OdpovědětVymazat
  5. Annie, to je veliká parádička! A krásný nápad s těmi životními moudry 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Ani!!! 😍 Za 1 den? Neuvěřitelné! ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover