pátek 6. září 2019

CARD KIT projekty / ALENA

Krásný pátek. My dneska svatbujeme (kdo to slovo nesnáší, hlaste se!) a stejně tak budeme i zítra, tak doufám, že i vy máte nějaké hezké plány na nadcházející víkend. Opět je tu má ukázka použití card kitu a zkusila jsem to minialbum, tak pojď kouknout. 
 

V první řadě musím upozornit, že album je bez fotek, protože prostě žádné vhodné nemám, ale věřím, že jednou na něj bude vhodná příležitost a já to budu mít bez práce. Proto je i celý jeho koncept dost jednoduchý, ale zároveň variabilní, aby se s ním v budoucnu mohlo pracovat. Spíš jsem tím dneska chtěla ukázat, že i ze zdánlivě nesourodého materiálu jde album udělat. 
 
Důležité je si říct, že album nebude sloužit k zaznamenání jedné souvislé události jako je třeba dovča nebo výlet, ale spíš jako průřez mnoha událostmi během roku. Jednou se budou hodit balónky k oslavě, ale zároveň je spousta univerzálních podkladů, kterou mohou být využity porůznu. V tomto albu je potřeba se i přetransformovat a počítat s nechronologickým pořadím fotek. V první řadě, od čeho máme datumová razítka a za druhé album to oživí a člověk nebude vědět, co čekat na další stránce (aspoň při prvním prohlížení).
 
Všechny papíry, které jsem nevyužila na přáníčka v prvním článku TU, jsem si narýhovala na velikost 10x15 a zbytek ohnula, vznikla mi tak vždycky mini stránečka, kde se vleze journaling, nebo může sloužit i pro další fotky. 
 
Využila jsem i jednobarevných čtvrtky, které jsem nařezala a narýhovala, tak aby se do alba vešly, ale zároveň měli jednu odkrývačku. Všem čtvrtkám jsem buď bílým nebo černým linerem udělala rámeček a porůznu rozmístila frázové samolepky, z nich samozřejmě vyplývá, že album jednou bude pro ženu a mělo by mít povzbudivý a svědomí zvedající charakter. 
 
Tohle jsem si chtěla vyzkoušet, hned jak jsem to na workshopu se Steffi viděla. Jedná se o malování na acetát. Tužku vhodnou pro popis seženeš tu. Prostě ten efekt je boží a je de facto jedno, co obkreslujete. Jakmile je to něco, co se v kolekci vyskytuje, ladit to bude vždy!
 
Album mám svázané nejmenšími možnými knihařskými kroužky. Vnitřní průměr mají 2cm, holky na e-shopu mají 2,5cm, ale myslím, že s přidáním fotek obsah hodně nabude a budou potřeba nějaké větší než ty mé 2cm. Doufám, že se mi jednou naskytne příležitost ho zaplnit a darovat. 
 
A teď už jen rychlo prohlídka na videu, omlouvám se za kvalitu, jednou rukou to jde hůře.


3 komentáře:

  1. Já ty vaše nápady na albíčka prostě miluji😊👍Jak hodně cestujeme, tak záznamy z cest, návštěvy památek, skal, hor a spoustu informačního materiálu se snažím někam nacpat. V tomto minialbumu je i plno krásných vychytávek a ty malůvky na acetát jééé jé jé jé JSI SKVĚLÁ ALÍ😀😉

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle obdivuji, scrapovani bez fotek neumim. Mas to krasne pripravene, bile maluvky to zvedaji o dalsi kevel, proste parada! 😘

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover