pondělí 7. října 2019

Letní album 6x8 / IVA


Krásný začátek pracovního týdne! Sice už se venku pořádně ochladilo, listy se zbarvují a noci prodlužují, ale já vás dneska alespoň na chvíli vrátím do horkého léta u italského moře.
Koncem srpna jsme jeli na dovolenou do jedné prázdninové “vesničky” ve Scardovari, pár kilometrů jižně od Benátek. Přímo na dovolené jsem si lepila TNko a domů jsme ho přivezla téměř hotové. Ale dneska se s vámi podělím o minialbum. 
U holek jsme si vybrala to krásné modrobíle pruhované album od Simple Stories, do kterého si zaznamenala svoje vzpomínky na chorvatskou dovolenou i Annie tady. Stejně jako ona jsem si vytáhla i letní kolekci.


Na desky jsme nalepila jen chipboardy “dovolená v Itálii”a víc už je nezdobila.


Na přední stranu jsme použila vyřezaný nápis Itálie, který jsme polepila samolepkami a papírovými výseky, posypala třpytkami a to celé zalaminovala.


Jako památku jsem si vzala s sebou letáček z našeho ubytování a náramky, které v albu nemohou chybět. 
Když jsme viděla Aniččino album a její kartičku s mapou Chorvatska, tak jsem ji opravdu obdivovala, že se vrhla do vyšívání. Já tolik trpělivosti nemám a určitě by mi to trvalo půl roku, tak jsem si to značně ulehčila. Vzala jsem si černý fix a vykouzlila jím falešné šití.



V albu jsme používala odklápěcí stránky na přeskáčku s kapsovými.





Někdy jsme jednotlivé stránky proložila zdobeným acetátem.


Tady jsem třeba celou stránku polepila průhlednými samolepkami rybiček z červnového Page kitu. Nebo opět prázdninový papírový výsek, posypaný třpytkama a zalaminovaný.


Mám ráda když jsou v albu různé velikosti a tvary stránek nebo fotek.






Nebo fotky na celou stránku.



Jelikož tatínek koupil holkám nafukovacího plameňáka, tak jsem si prostě musela jednoho do alba vyříznout.


Tady ještě pár detailů.







 















 




VIDEO

Už máte svoje letní dovolené v albu? Já se přiznám, že letos se mi to povedlo opravdu v rekordním čase a jsme na sebe náležitě pyšná :-D Teď už zase jen dohnat ten skluz v PLku. Snad se vám album líbilo. Přeji krásný den a tvoření zdar :-)
Iva

11 komentářů:

  1. Ivi to je boží album! Každá stránka vyťukaná k dokonalosti, krása 💙 nejvíc se mi líbí ty acetátové stránky a plameňák taky super 🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti,moc dekuji...jj ty acetaty jsou super oddělovače

      Vymazat
  2. Veselé a moc krásné albíčko. Holčičky si to paradně s Vámi užívají. To je potom krásných fotek. Moc pěkné použití folie/ to je nápad za 1***/😊👍🤗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko,moc děkuji...jj snažíme se,aby si to užívaly 🙂

      Vymazat
  3. Pěkné albíčko a vyříznutí plameňáka super nápad a moc se povedl ...

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné. Totálne dokonale 😍😍😍👍

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný album! Moc se povedl! A plno různých triků. Vyšívání fixem a acetáty budu muset někdy zkusit.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover