pátek 4. října 2019

Minialbum jako dárek / PETRA

Krásné páteční ráno! Dnes vám ukážu minialbum, které jsem vyrobila pro mamku k narozeninám.
 

Nejprve jsem si za pomoci šablony nachystala 10 kusů bílých papírů - dárečků a jedenkrát jsem dárek obkreslila i na pevný karton. Ten tvoří zadní desku alba. Potom jsem si šablonu zmenšila na každé straně o půl centimetru a obkreslila ji na vzorované papíry. Využila jsem malé 6x6 papíry ze stařičké kolekce Chasing dreams od Maggie Holmes. Každý z těchto papírů jsem ještě před nalepením různě prošila. Fotky jsem zvolila černobílé, tato kolekce mi přijde už tak dost barevná.
 
Pak přišlo na řadu zdobení. První stranu jsem chtěla mít hodně nazdobenou. Přistály tu moje oblíbené bambulky, výseky, zlatá puffy abeceda a aby toho nebylo málo, na dárek jsem zavázala mašli
 
Text jsem tiskla na počítači. Rozstříhala jsem ho na proužky a nalepila tak, jak to ve svých albech dělá třeba Paige. Vždy se mi to líbilo a konečně přišla chvíle si to vyzkoušet.
 
Vždycky přemýšlím, jak materiál využít do posledního kousíčku. Zvláště pak ty proužky, které zůstanou v bločku 6x6 po odtržení papírů. Doma jich skladuju v pytlíku pěknou zásobu. Další mi tam ale díky těmto dvěma stránkám nepřibudou. 
 
Ozdobu hvězdičky jsem vytvořila z tohoto výseku. Z obou stran jsem ho přelepila acetátovými fóliemi, mezi které jsem nasypala flitry.

Jelikož jsem tenkrát nestihla nakoupit do zásoby žádné 3D ozdoby, musela jsem improvizovat. Třeba využít růžovou kancelářskou sponku.
 
Tahle lama mě pěkně potrápila. Byla to kapsa, fuse tool a vrstvit. První vrstva modrá voda, druhá vrstva zlatý písek, třetí vrstva pouze lama. Ano, myslíte si správně, nevešla se tam… Takže napodruhé jsem nechala jen dvě vrstvy a milá lama tak nějak poskakuje v písku.
 
Vellum jsem použila na proložení stránek hned dvakrát. Na toto jsem přišila motýlky vystřižené z jednoho z papírů.
 
V zásobách jsem z této kolekce našla ještě velkou čtvrtku s rámečky, kterou jsem rozstříhala a spotřebovala do posledního odstřižku. Rámečky se dají zastrčit téměř kamkoliv.
 


Je tu i pár odklápěček.
 
Na poslední dvojstranu jsem nalepila text s blahopřáním a velkou fotku naší rodiny.
 
Úplně nakonec jsem za pomoci odstřižků, korálek a bambulek vytvořila ozdobu. Mamka má sice narozeniny až jedenáctého, album už ale dostala, abychom vám mohly společně natočit prohlížecí video.
 
Video
Krásný víkend a doufám, že se s některými z vás potkám zítra na MEET PAPÍR v Brně! Holky z Papero Amo tam budou mít svůj stánek, tak se stavte!

13 komentářů:

  1. Peti, to je boží albíčko 😍 babička musela mit obr radost ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Absolútna dokonalosť. Každá stránka je unikátna ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Ten album je neskutočný, úžasný nápad, asi sa inšpirujem 🤗

    OdpovědětVymazat
  4. Peti, to je úžasný 😍 Už ten "netradiční formát dárku" je skvělý a pak všechny ty vychytávky! No a barevná kolekce s černobílými fotkami, ach dokonalé ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Teda to muselo dát práce, parádní album, a ve tvaru dárečku je super nápad ... moc povedené ...

    OdpovědětVymazat
  6. Peti tak toto je pecka, teeda krasne album a mamka musela byt dojata. Nasadilas teda latku👍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover