pátek 25. října 2019

PAGE KIT projekty / ANNIE

Po delší době jsem opět tady, tentokrát s inspirací z říjnového Page kitu. Kolekce Just a little lovely od PinkFresh Studio mě dostala a spolu s výseky a nálepkami od Magdy Konečné tvoří fakt nabušený balíček.
Nejdřív jsem měla s tímto kitem plány na nějaké holčičí minialbíčko. Přeci jen v něm převládají pastelové barvičky. Během září a října se mi ale nahromadilo tolik fotek z každoroční, pro Slovácko velmi tradiční akce, že tě dneska místo toho pozvu na hody. A rovnou na dvoje.

 
Hody se u nás doma slaví od jakživa a já jsem svůj kroj nosila vždy moc ráda. Dokonce jsem byla v 18 letech i stárka (pro vysvětlení: stárek a stárka jsou hlavním párem všech krojovaných a vlastně se kolem nich vše ten den točí). Tuto tradici se snažíme udržet dál, a tak i Honzík se Zuzkou chodí na hody v kroji a nacvičují tanečky.
První velká stránka je z hodů v mé rodné vesnici, kde byl tento rok stárkem můj brácha. Děti si střihly i s Robčou generálku. Dokonce u toho byla i televize a moje děti pak stejný večer byly ve Zprávičkách.
Pro tuto stránku jsem si vybrala krásný černo bílý kytičkový papír, který podtrhl hodně barevnou fotku. Pro zjemnění jsem přidala ještě vodovkově zelenou a čistě bílou čtvrtku. Zdobení jsem nepřeháněla a jen doplnila pár výseků a nálepek kytiček, které se tak podobají těm na kroji. 

Nadpis jsem tvořila puffy nálepkami ze stejné kolekce Just little lovely a už jen doplnila ručně psaný journaling a datum.
Ke stránce jsem přidala nejprve jednu, pak dvě a nakonec tři PL stránky. Fotek bylo opravdu hromada a já se nechtěla ani jedné vzdát. Asi opravdu přijde i na nějaké to minialbum.
První stránka patří hodům u našich a ta druhá a třetí hodům u nás, které byli o 3 týdny později.
Ke kolekci jsem použila ještě jeden krásný modrý papír od Maggie Holmes, který je fakt přímo krojový. Je tak výrazný, že bych se jinak na něj doma asi jen dívala. No nakonec padl celý a ani kousíček nepřišel nazmar. Využila jsem ho hlavně na titulky a tzv. filler cards.
Na všechny hesla a nadpisy jsem použila úžasnou abecedu opět z kolekce Just a little lovely. Tyto malé abecedky kupuju ihned, jak se objeví u holek v obchůdku, protože jdou na dračku a využívám je teda spolu s mini abecedami asi nejvíc. 

Zdobila jsem jen lehce, opět kvůli barevnosti krojů. Kytičky a roští jsem využila snad všechno a dokonce jsem sáhla i do starších kitů pro další .
Použila jsem i krásné dřevěné srdíčko, které jsem vložila jen tak do kapsy a podlepila papírem a doplnila dalším výsekem. 
I zde jsem psala ručně, ale něco i na PC.

Pokud ještě můžeš, nechala jsem si pro tebe nakonec jedno TNko.
Dětičky se nechaly od Robči vozit celé hody ve starém žebřiňáku a maminky to chtěly taky vyzkoušet. No řeknu ti, není to nic pohodlného, ale sranda to byla. 

Tento rok se ty naše hody opravdu povedly a já slíbila, že příští rok nechám pečení a vaření na někom jiném a půjdu taky do kroja. 
A jaké tradice u vás slavíš ty?

7 komentářů:

  1. Nádhera, nádhera ! Aj tie kroje, fotky, TN no všetko ! A to šitie 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Krása. Tento kit s tými úžasnými krojmi to je jedna radosť. Rozhodne chod do kroja. Už teraz sa teším 😘😘😘❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata moc moc vám děkuji😘😘 jste zlaté

    OdpovědětVymazat
  4. Annie to je nádhera ♥️ scrapovat hody je asi moje nejoblíbenější činnost 😁 a ti tvoji andílci v krojích 🥰

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádherné, když kit se hodí k fotkám. Potom vznikne taková to parádička. Krásně jste si užívali všechny oslavy a děkuji za krásné inspirace stránek i TNka Annie je naše šikula 😀👍😉

    OdpovědětVymazat
  6. No myslim, ze ak by si im ukazala tuto stranku (teda nie len tuto :) ), tiez by si bola so svojim scrapom v Zpravickach :) krasne!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover