pondělí 14. října 2019

PRODUKT Papero amo - čtvrtka s výsekem / ALENA

Kdy nejpozději jste dělali úvodní stránku k aktuálnímu roku? Věřím, že je tu hodně z vás, které ji dělají až v lednu roku následujícího z fotek jako průřez rokem. Já už podruhé mám titulku bezfotkovou. Ani nevím proč. Buď mi žádná nepřijde dost dobrá, nebo spíš jsem líná čekat na konec roku a dělat onen průřez. 
 

O letošní bezfotkové rozhodla tehdy nová výseková čtvrtka. Holky mezitím naskladnily plno dalších, ale já nejsem tak rychlá. Jak jsem psala v jednom z předešlých článků, chtěla jsem ji použít na layout z dovolené v Broumově, ale jaksi jsem si na ni nepočkala, fotky vyvolala dřív a pak jsem se divila, že mi do okýnek nesedí. Dovolenou jsem nalepila jinak, ale čtvrtka mi ležela nevyužitá mezi ostatními. Až když jsem šla do alba uložit další nalepenou stránku, viděla jsem, že tu titulku jsem od února slušně zazdila. A bylo rozhodnuto. Kolekci jsem měla vybranou už dlouho a čtvrtka se hodila.
 
Vystříhala jsem si potřebný rozměr podkladových čtvrtek a začala lepit. No zalepená jsem byla až za ušima. :-D. Následně jsem probrala všechny zásoby frázových samolepek a vybrala ty, které se mi hodily. 
 

Až po nalepení jsem si všimla, že čtvrtka má přesně 12 okýnek a tudíž by se dala udělat daleko víc sofistikovanější titulka, ale mně se i tak libí. Je tam totiž hořčičná, třetí nej barva po růžové a mint. Zvažuji, že čtvrtku pořídím ještě jednou (rozuměj tak třikrát) na konečnou stránku. Na silvestrovské fotky by se mohla hodit. Každopádně ale doufám, že nějaká událost bude vhodná pro klasický layout a tentokrát už správně vytištěná velikost fotek! 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover