úterý 3. prosince 2019

Čtvrtka s výsekem a fotkář / PETRA

Ahoj holky, 
dnes jsem si pro vás připravila dvě stránky, při jejichž tvorbě jsem použila výsekové čtvrtky z dílny Papero Amo. Taky spolu nakoukneme do tzv. fotkáře, který se perfektně hodí i jako vánoční dárek.
 

Na první stránku jsem si vzala bílou výsekovou čtvrtku – respektive nápis SUPERDEN a říjnový pagekit, který mi smutně ležel nedotčený v krabici. Záměr vytvořit ryze podzimní layout ale zanikl v okamžiku, kdy jsem v balíčku papírů objevila ten květovaný. Vzpomněla jsem si, že Barunka měla přesně ten samý vzor na letních šatech. Shodou okolností jsem v krabici s nepoužitými fotkami našla jednu Barunčinu právě v tomto outfitu a bylo vymalováno. Zavzpomínáme si tedy na léto, snad tím nikoho nepohorším.
 
Nejprve jsem vzorovanými papíry podlepila jednotlivá písmena. Velké písmeno D je dost velké na další fotku, šup tam s ní. Bílou čtvrtku jsem pocákala tuší, nechala zaschnout a začala jsem nápis a fotku skládat, sunout, posouvat, přesouvat, však to znáte… Pořád tomu ale něco chybělo.
 
Sáhla jsem teda ještě po zeleném papíru a vystřihla z něj trojúhelník, který jsem nalepila k okraji bílé čtvrtky a dvě strany ručně prošila. Nakonec jsem pod výseky zastrkala vystřižené shluky květin, které jsem opět několikrát přesunula, než našly to své správné místečko. 
 
Když už jsem měla na stole složku se staršími nevyužitými fotkami a další výsekové čtvrtky, pokračovala jsem v letní krasojízdě. Tentokrát jsem volila černou čtvrtku s mandalou, která mi připomněla sluníčko, jen potřebovala trochu poupravit nůžkami. 
 
Zastřiženou výsekovou čtvrtku jsem nalepila na bílý papír, který jsem ještě předtím nabarvila vodovkami. I sem přistály kaňky tuše. Citronky jsou vystřižené z jedné strany čtvrtky Fresh picked od Dear lizzy, její druhou stranu jsem použila na podlepení fotky.
 
Jeden nápis jsem vykouzlila sama, na druhý jsem použila bílo-modrou abecedu ze starého, ale dobrého, letníhokitu. Journaling jakože ledabyle.
 

Nakonec jsem na dvou místech použila vystřižené citronky jako šablonu a obpíchala (to zní divně, že) je šídlem, že si je pak vyšiju. Už bylo ale dost pozdě, tak jsem to odsunula na další den. Nějak se mi to ale zalíbilo, takže zůstaly jen dírky. 
 
Holky šéfky nám letos nachystaly spoustu polotovarů k výrobě vánočních dárků a právě fotkářje jedním z nich. S některými z vás jsme si ho už vyrobili na workshopu a doufám, že ho doťuknete a pochlubíte se! Určitě nakoukněte do tipů na fotodárky přímo k fotkáři.Najdete tam pár rad, jak na to a taky nádhernou inspiraci od Annie. A tady je teda moje troška do mlýna…
 







Krásný den přeji!

8 komentářů:

  1. Peti, to jsou tak krásné stránky! 😍 A ten fotkář s tak úžasnými detaily! ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Wow 🤩🤩🤩 ten fotkar asi potrebujem 🙈🙈😁😁😍😍👍👍❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné stránky, fotkář dokončuji. Tvůj nápad prošití flitrů do tvaru srdíčka jsem podle Tebe musela mít a ten mi teda dal zabrat. auuu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️ tak to mám radost, doufám, že se nám pochlubíš 😘

      Vymazat
  4. Fotkar je uzasny, ale stranky taky 😍 kombinace modre zlute a cerne mandaly je uplne dokonala ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover