čtvrtek 30. ledna 2020

CHALLENGE 1 / 2020 hlasování

ORIGAMI 
Vy se prostě nebojíte ničeho! Nebylo to jednoduché, ale zvládly jste to skvěle. A nejlepší je, že ani jeden origami motiv se nám v challenge neopakuje. Tak co, komu dáš hlas? 


PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • hlasujeme pro dva projekty (1 scrapbokoová stránka, 2 kapsičková stránka)
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do čtvrteční půlnoci a v PÁTEK 31. 1. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY


1. SCRAPBOOKOVÁ STRÁNKA

HANA S.

JANA Č.

JÁJA S. 

LENKA H.

LUSINDA V.

MARTA CH.

VENDY V.

PETRA W.

BARBARA H.

20 komentářů:

  1. layout Jája S, PL Barbara H (rybičky jsou skvělé)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tady tu výzvu jsem úplně propasla, navíc jsem žila v domnění že uzávěrka je dnes 😃🙈 holky paráda, Jaja S a Barca H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leonko, mas pravdu. V clanku jsem udelala datumovou chybu a moc me to mrzi! Omlouvam se! Asi už fakt starnu ...

      Vymazat
    2. Jani v pohodě, jsou horší věci 🙂 třeba mě by ten den navíc asi nakonec nepomohl😃 nerada fotím za špatného světla a to už bych dodělat nestihla...

      Vymazat
  3. Jé, holky, ale uzávěrka challenge má být až dnes o půlnoci 😁❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, ja se moc omlouvam. To je moje chyba, kdyz jsem clanek nahravala, nevsimla jsem si datumu a hodila to takto pozde ... sakraaaa

      Vymazat
  4. Jája, ale Vendy je prostě nejvýraznější ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí skromně ten můj 😀 ale to nejde, takže Petra W. a Barbara H. Zdraví Vendy

    OdpovědětVymazat
  6. Mému oku nejvíce lahodi layout od Petry W. 😊 Ale bylo to zase velice těžké...

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné stránky jsou všechny, povedly se. Líbí se mi výrazná stránka a hvězdy od Vendy a rybičky u Barbary H.

    OdpovědětVymazat
  8. Já teď svoji stránku posílala...vždy honím termín na poslední chvíli:))
    Hlasuji pro 1. JÁJU S. a 2. BARBARU H.

    OdpovědětVymazat
  9. Koukám, že se mi včera komentář asi neodeslal :-/ Jája S. a Barbara H.
    A taky jsem žila v domnění, že mám čas do včerejška a chtěla stránku dodělat klasicky na poslední chvíli, ale když jsem tu ty výtvory včera viděla, tak jsem to odložila na víkend :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, omlouvam se moc! Popletla jsem to ja, kdyz jsem clanek nahravala, zadala jsem spatne udaje. To me moc mrzi, ze jsi kvuli tomu nemohla poslat svuj jiste krasny projekt.

      Vymazat
    2. Jani, vůbec nic se neděje :-) Přidám ho třeba do únorové inspirace na fb a příště se budu aspoň snažit nenechávat to na poslední chvíli :-D

      Vymazat

Pin It button on image hover