úterý 7. ledna 2020

Jak na akvarelové kytičky / ADÉLA

Jemnost akvarelu je okouzlující a vytvořit jednoduché květy zvládnete i s několika akvarelovými fixy a nemusíte hned kupovat velkou sadu barev. To až později… Připravila jsem pro vás i krátké video, abyste viděli, jak snadné to je.


Před vánoci jsem si koupila tuto úžasnou sadu od Tombow, ve které máte vše, co pro začátek potřebujete. Fixů mám spoustu, ale neodolala jsem této barevné kombinaci, zároveň je to i krásný dárek.
Dala jsem si tedy takovou osobní výzvu – použít jen to, co je obsahem sady a žádné další barvy. Dokonce tu máte i malou „paletku“ k míchání barev. Případně můžete využít akrylový štoček.
 
Jednoduché kvítečky uděláte rozmytím malých teček.
 
Lístečky pak obtisknutím hrotu brushpenu a malé černé tečky jako detail středů.
 
Jemný vzor vypadá trochu jako pyžamo, tak jsem k němu přidala proužky a pár zamilovaných samolepek s nápisy.
 
Enamelky taky nesmí chybět.
 
Chtěla jsem si vyzkoušet i něco jako vlčí máky a jsou fakt jednoduché. Musíte jen mezi jednotlivými lístky (fleky) chvilku počkat, aby stihla barva uschnout.
 
Na přání už toho pak není mnoho potřeba – kousek washi pásky, samolepka s nápisem a tečkované detaily.
 
Fixy se krásně rozmývají a většinu práce tak za vás udělá voda a akvarelový karton. 
 

Když jsou obrázky suché, můžete detaily domalovat tenkou stranou fixu. Třeba proužky jsou fajn.
 
Všimli jste si krásných nových textových razítek, které na konci roku přibyly v eshopu?
 

Nádherný efekt vznikne, když si vodou vyznačíte tvar lístku a barvu nanesete jen do středu.
Někdy jsem nebyla spokojená se všemi kvítky, ale vždycky se dají ty lepší vystřihnout a použít samostatně.
 
A některé z nich samozřejmě podlepit pěnovou páskou.
 
Povedenější kousky můžete dát do rámečku a spolu s přáníčkem někoho potěšit.
 
Na závěr ještě taková klasika – věnec doplněný větvičkovými výseky a květy.
 
Někdy mi nestačí jedna vrstva pěnové pásky a prostřední kytka má dvě. Miluju ten prostorový efekt!
 
Jestli ještě váháte, koukněte na video.
 


Se svými výtvory se podělte se svou Papero amo rodinou, ať se můžeme vzájemně inspirovat. Přeji vám krásný, tvořivý rok 2020.
 
♡ 
Adéla

22 komentářů:

  1. Bože 😍😍😍 krása! Hneď mam chuť niečo vymalovat ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat
  2. prekrasne!!! dakujem za inspiraciu, urcite vyskusam :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné! Nejsem si jistá, že jsem to měla vidět 😁😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proooč? :) Nějakou fixu doma určitě najdeš, není potřeba hned kupovat nové. 😁

      Vymazat
  4. Adel to je také nežné a kraasne. Asi vyskúšam niekedy. Ďakujem za super inšpiráciu ❤️😊

    OdpovědětVymazat
  5. Adél,krasna inspirace a super návod....taky musim vyzkoušet....až jednou budu stará a budu mít hooodne času,tak se ten akvarel snad taky jednou naučím 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, když ty jsi superpracující. :) Taky doufám, že se akvarel jednou naučím. A na tohle hraní si vystačíš se svou Ecoline sbírkou, holky ti pomůžou. ❤️

      Vymazat
  6. Tak tombowsy jeste nemam, to mi teda schazelo 😅🙈
    Je to nadherne, Adél, i video super, jsi velika sikulka 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepotřebuješ! Já si jen dala takovou challenge, jestli si vystačím jen s touhle sadou...krásně to funguje i s Ecoline brushpeny. :)

      Vymazat
  7. Ady, ty jsi proste kouzelnice.😍🙈 Miluju kazdou tvou maluvku a tu velkou davku trpelivosti! Jednou to musim taky vyzkouset, jjj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, já právě nejsem trpělivá vůbec, to by to vypadalo jinak. :)

      Vymazat
  8. To je nádhera Ady! ❤️ Díky za video, určitě vyzkouším, bude to první co vytvořím - jakmile smontuju stůl 😍✂️😁

    OdpovědětVymazat
  9. Uffff ... vyrazila jsi mi dech 😍😍😍❤️

    OdpovědětVymazat
  10. Juuu tak to je neskutecna nadhera, nadhera, nadhera. Krasne, nezne a tak malo materialu k tomu stacilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak :) Vlastně zjišťuju, že všechny ty krásné scrap papíry jen sbírám, ale k tvoření toho pak potřebuju tak málo. :)))

      Vymazat

Pin It button on image hover