úterý 3. března 2020

Project Life vs Happy Planner / ALENA

Krásný začátek března! Jaro je tu, doufám, i když u nás to spíš vypadá na „březen za kamna vlezem“. Ale už je v půl šesté ještě světlo, a to mi k radování se stačí. Ráno se mi taky mnohem lépe stává! Nicméně asi tu dneska nejste kvůli tomu, jak vstávám, ale co nového jsem slepila. Mám tu dvě věci. Jeden návrat do PL (Project Life) alba a jeden HP (Happy Planner) layout. I když se mi moc nechtělo, chyběly mi dva týdny z loňského roku, musela jsem vytáhnout kapsy a změnit styl. Proto se dnes částečně přesuneme do našeho 51. týdne loňského roku, ale nejdřív koukneme na náš předposlední lednový týden. 
 


Někdo by mohl namítat, že v HP chybí kreativita, že jsou stránky moc uniformní. Mojí odpovědí by bylo, jaké si to člověk udělá, takové to má. I v klasickém albu může být jednotvárnost. Pravdou však zůstává, že v HP není až taková rozmanitost, co se kapes týče. Ovšem to, jak si fotky na týdenní přehled poskládáte, je čistě na vás. Sama jsem zvědavá, kdy popustím uzdu a přestanu se držet „okýnek“. 
 

Pro tento týden jsem zalovila v Antoniusu (krabice z Ikea, kde mám PL kartičky) a vylovila kolekci Naše dny.Určitě si ji pamatujete, nejvíc hygge kolekce, kterou v PA máme. Barevně krásně neutrální, a když jsem si představila, jak v „okýnkách“ budou vypadat ty kytky a lísky, bylo rozhodnuto. 
 


Zdobila jsem tentokrát velmi střídmě, pár samolepek z kolekce a pár hlášek z různých starších archů, co se mi zrovna hodily. Vzala jsem i velkou abecedu, co je v kolekci, ale nakonec jsem s ní udělala jen dva nápisy. Nějak mi přišlo, že bych stránku zaplácala, protože text se mi hodil jen tam, kde už toho dost bylo. Volila jsem tentokrát i dost výplňových kartiček a ty samy o sobě týden zaplnily. 
 


A přesouváme se k PL albu. Musím se přiznat, že v první chvíli jsem byla dost zmatená a nevěděla, jak se toho chopit. Tak rychlé odvyknutí jsem nečekala. Naštěstí jsem měla z přechozího týdne daný design A. Netrvalo dlouho a alespoň rozložení fotek jsem tak nějak měla. 
 

Fotek se mi sešlo hodně, ale to je ke konci roku celkem zvyk. Tím, jak lepím DD album, se snažím fotit každý den (ne, že bych to zvládala dodržovat). Jako podklad fotek jsem zvolila zbytky z tvoření DD alba, a to kolekci Snowflake (na e-shopu už toho bohužel moc neseženete). 
 



Zbylo mi i pár samolepek z kolekce, tak jsem je vyžila i tady. Jako abecedu jsem si vybrala malou černou od Tima Holtze, to je prostě takový scrapbookový evergreen. Jen mám pocit, že mi trošku přestává lepit, takže ji asi ještě malinko podpořím tekutým lepidlem. U fotek, kde jsme byli „ve městě“ jsem přidala dřevěný výsek s domečky.
 



Jako frázové samolepky, ale i ty ozdobné, jsem používala mix všeho možného. Základ však byl z vánočního My life kitu 2019. Jako jednu výplň kapsy jsem použila i kartičku, kterou mi holky poslaly s vánočním dárečkem, což jsem opravdu nečekala, takže se na příští rok musím taky připravit. Jednorožčí vykrajovátko na perníčky mě totiž dostalo! 
 



Musela jsem přidat i insertovou kapsu, abych se vešla. Vůbec mi to nevadí, protože z posledního týdne plus 30. - 31.12 mám tolik fotek, že se ani tak nevlezu a budu muset rozšiřovat. Taky máte nejvíc fotek z Vánoc (pokud nepočítám dovolené)? 
 
Užívejte si březnové dny a já se ozvu s inspirací nového jarního My life kitu. Jdu koupit nějaký kytky, aby to ladilo!

3 komentáře:

  1. Paráda. Máš to krásne. Ta hygge kolekcie to krásne sadla v tomto HP ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, krásné obě! Můžu se prosím zeptat, jaký rozměr zadáváš při tisku fotek do HP? Můj mi teprve příjde a ráda bych si nachystala fotky, děkuji! A s HP mánií mě máš na svědomí :D

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo Ali, já to HP asi doobjednam už letos a bude, to je taková bomba 😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover