pondělí 15. června 2020

Inspirace z kitu Duhové dny / ADÉLA

Letně vyladěnýkit s duhami ve všech barvách je naprosto dokonalý k vytvoření velkých stránek nebo na menší projekty a výletní minialba. Do některých čtvrtek jsem střihla a vznikla taky stránka do PL, velký layout a kousek v TN deníku.

Jsem moc ráda, že Janička udělala článek se všemi stránkami, které vznikly v rámci Paperoamo scrapparty. Stačí nakouknout a hned vám přijde nová inspirace a nápady na tvoření.
Po delší době jsem vytáhla stroj a využila ho na maximum. Přišité proužky jsem ještě trochu nadzvedla pro ten správný 3D efekt. V albu se to sice zase rozplácne, ale i tak se mi to líbí víc.

Mám ráda, když jsou mezi výseky v kitu slova a fráze zpracovaná ve dvou variantách, které se dají vzájemně kombinovat. Mohla jsem i slovo „život“ poskládat z jednotlivých písmen, ale toto střídání stylů má větší živost.

Pro PL stránku jsem musela do čtvrtek střihnout a ano, i do toho úchvatného vellumu s bílou duhou!

Zdobení jsem nepřeháněla, už samotné šití udělá na stránce krásný detail. Nápis, enamelky a hotovo.

Vellum je prostě dokonalý a moc se těším, na další kousky, které nám holky designérky vymyslí! Aby těch duh nebylo málo, přidala jsem chipboard i papírový výsek.

Využila jsem i malé kousky a zopakovala motiv proužku, který je na protější stránce.

Tady mám vlastně jedinou pl kartičku z podzimního kitu – kapky deště a duha, to jde krásně dohromady.

Minulý čtvrtek jsem ještě využila poslední sketch a vytvořila stránku do TN deníku.

Proužky ve tvaru vlajek vytvoří parádní strukturu a určitě tohle rozvržení někdy využiju i na velké stránce.


Už jste si do duhového kitu taky střihli?
♡ 
Adéla

3 komentáře:

  1. Krásné 😍 ten pruhovaný papír jsi využila skvěle 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. Jj souhlas, pruhovany papir je využitý skvěle. Já jsem pro něj zatím nenašla využití 🙈

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná isnpirace, ten pruhovaný papír je fakt super:))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover