čtvrtek 25. června 2020

Duhové stránky z kitu Duhové dny / PETRA

 Krásný den všem! Dneska jsem tu pro vás s další várkou duhové inspirace… 

Původní plán udělat minialbum z prodlouženého květnového víkendu ztroskotal. Lucinčiny rostoucí zoubky a Barunky zavřená školka zapříčinily, že nebyl dostatek času a ani energie. Slepila jsem si alespoň dvě velké stránky a po delší době jsem zdolala i další týden v PLkovém albu.
Jak už tady Janička B., nebo Alča psaly, většina z nás dohání čtvrteční sketche a ani já nejsem výjimka. Chybí mi teda už jen ten Alčin, ale na ten taky dojde, příště. Tento čtvrteční restík nebyl sketch, ale jediný lift, a to od Aničky. A jelikož jeden z papírů v kitu si úplně říkal o rozstříhání na proužky, zabila jsem tím dvě mouchy jednou ranou. 
Proužky jsem rozpůlila, a tak jak šly po sobě i na papíře naskládala na bílou čtvrtku. Mezi ty žluté jsem ještě vsunula jeden sluníčkový. Pak jsem sedla ke stroji a začala je přišívat. V polovině šití mě napadlo, že bych je mohla ještě prošít stejnými barvami nití. Nedalo mi to a druhý den jsem už hotový layout ještě jednou prošila, tentokrát tedy barevně. Tuto činnost doporučuji hlavně těm, kteří mají nový šicí stroj. Perfektně si totiž natrénujete navlékání horní a dolní – ta mě vytáčí – nitě!

Nakonec jsem sáhla po malých výsecích a naskládala je dle barev do proužků. Našly tu místo i barevné samolepky s nápisy.
K tomuto duhovému layoutu přibude do alba na protější stranu i jeden PLkový. 
Na označení týdne jsem použila velkou šedou abecedu z kolekce To jsem já. Journaling jsem napsala na jeden ze štítků vystřižených z velké čtvrtky. Konečně tu dostal svou příležitost i nejkrásnější vellumový papír na světě. Nestačilo mi ho dát pouze do kapsy, ale jednu větší duhu jsem vystřihla a ozdobila s ní fotku naší malé čarodějky. 
Jednu kartičku jsem si vyrobila jen za pomoci bílého papíru a jednoho duhového výseku. 
Kromě výseků jsem přidala i pár frázových samolepek.
Poslední layout, který vám dneska ukážu, je velmi jednoduchý a stále mám z něj pocit takové nedodělanosti. Základem je bílá čtvrtka (jak originální) a na ní obdélníky 7x5cm. 

Místo dvou obdélníků jsem umístila duhy. Jednu dřevěnou a jednu vyšitou z flitrů. A ještě jsem použila TO vellum, nádherné je prostě. Pod nápis houpačka mě napadlo umístit text, natištěný na obyčejný vellumový papír. AAAAAle musím doplnit zásoby... A stejně je ta stránka taková, nevím no, poraďte co s ní, prosím!

2 komentáře:

  1. Parádní inspirace! Moc se mi líbí vystřihnutá vellumová duha:))
    Poslední LO se mi líbí taky moc, napadlo mě, že by mu slušel rámeček...buď z dalšího papíru, nebo pěkně nakreslit tužkou kola kolem:)

    OdpovědětVymazat
  2. Peti super. Duha je uzasna 😊 Na tu poslední bych pridala par cernych frkancu nekam nahoru a nekam dolu 😁

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover