čtvrtek 26. listopadu 2020

Inspirace podle sketche / kit České Vánoce / JANA S.

 Kit České Vánoce

Jedním slovem nádhera! Tento kit musí probudit vánoční náladu v každém, kdo na něj jen mrkne. Alespoň mně se to stalo. Začátkem listopadu jsem totiž ještě nebyla úplně v předvánoční náladě. Tvorba Adventních kalendářů pro prcky mě ale totálně nakopla a do kitu jsem se pořádně zakousla. Dokonce jsem dostala chuť vrátit se k loňským vánočním fotkám, na které jsem po celý rok neměla náladu.


Projela jsem je a rozhodla se nalepit PL stránku. Ano, Jani, nostalgie! :) Ladila jsem ji k již dlouho vytvořené velké stránce, která je v růžovo-červených odstínech s černobílými ozdobami z loňského vánočního kitu od Sis. Při výběru fotek jsem ale zjistila, že to, co chci nalepit, nebude na žádný z klasických designů, a tak jsem vytáhla kapsu se 4 čtverci 15x15 ... někdo si to umí zjednodušit, že? :)

Pozadí fotek tedy nemohly tvořit pouze kartičky z kitu, ale sáhla jsem po již rozdělané kolekci papírů Norte od Lora Bailora. Poté ale už jsem se pustila do kitových kartiček. Z jedné jsem udělala rámeček.

Další jsem ořízla na menší čtverce.

Samolepky s frázemi v proužcích se mi moc hodily, kromě růžové, která je z loňského přáníčkového kitu, jsou další aktuální. Titulní kartička je jednoduchá – velký nápis (ano, chybí tam „a“, ale nehodilo se mi kompozičně ... vlastně vůbec nechybí, ne?), krásná květinová samolepka a 2 malé výseky baněk. Absolutně souhlasím s Mirkou, která v pondělí psala, že stačí 2 malinké Lucčiny baňky a atmosféra Vánoc je dokonalá.

Dále už jsem použila jen pár výseků, bílé karty orámovala šitím a bylo hotovo.

Než jsem se pustila do další stránky, vzpomněla jsem si, že mi nedávno od holek dorazily nové hlavice na Button Press od WRMK (chyběly mi nejmenší a největší). Velká růžová kartička se sněhuláčky byla na vyzkoušení ideální: když už jsem udělala jednoho, nemoha jsem přestat, dokud na kartičce zbyli vhodní bílí pánové. Několikrát jsem ale zapomněla na průhlednou fólii navrch, takže 2 buttonky nejsou lesklé. Na stránku ale stačí – a také tam hned jeden přistál ... ale to předbíhám.

K vytvoření druhé stránky mě inspiroval Adélčin sketch z minulé Scrap party. A to natolik, že jsem ho ani moc neměnila, což se mi nestává. Jen jsem otočila pruhy na horizontálu a celou kompozici umístila uprostřed stránky.

K stránce nebyl příliš velký journaling, ale přece jen, něco jsem k fotce napsat chtěla, a tak jsem jeden z barevných pruhů naradila bílým s natištěným textem, kousek textu jsem pak umístila trochu „mimo“ pravidelné pruhy.

Všechny proužky jsou z kartiček z kitu, některé i z malých – spojení je schované pod fotkou. Tu jsem podložila tmavě zelenou kartičkou. Ke zdobení jsem použila kytičky vystřižené z jiné kartičky, výsek mašle je z další kartičky.

Další kytička je přilepená textovým proužkem.

Když jsem hledala tu správnou abecedu na nadpis, narazila jsem na proužkatou puffy abecedu, kterou jsem vloni nebo předloni ukořistila u holek. Doplnila jsem ji vínovou a růžovou miniabecedou a také umístila jeden ze svých nejoblíbenějších výseků domečků z kitu.

Jako „smetí“ posloužily samolepkové červené bobulky a pak už jsem přidávat přestala.

Zbytek kitu mi ještě určitě vydá na stránku nebo dvě, ale čekám na sníh. Očekávám také, že děti budou také něco potřebovat na adventní kalendáře, takže určitě nic nepřijde vniveč. Doufám, že si také s kitem užíváte hezké chvilky a že nám ho ukážete v akci!

Hezký začátek adventu všem!

Jana

11 komentářů:

  1. Janičko, už jsem zde nepsala komentáře věčnost, nicméně tohle je dokonalost sama! Jako obvykle vše ladí do poslední ozdůbky.
    Krásný nápad i se 6" kapsami. Asi nejsem sama, komu leží ve starých zásobách na úplném dně šuplíku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu!!! ... Jsem ráda, že jsi tady ;) a moc děkuji za milá slova! A jo, máš pravdu, atypických kapes mám také ještě hafo ... :)

      Vymazat
  2. Jani to je nádhera, já jsem tak ráda, že jsi zpět! ❤️❤️❤️ A musím říct, že vaše školka má na focení vkus, u nás je fotí furt jedna a ta samá fotografka, která absolutně nemá styl a ty fotky jsou příšerný 😓 tahle vaše je fakt krásná ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťule, děkuji! No nevím, tohle focení bylo fajn, ale byla to výjimka a to čekání, než jsme přišli na řadu ... děs běs. O počtu fotek (z nich 1/3 byla přepálená) a celkové ceně se radši nezmiňuji, no ale za tuhle fotku to stálo, tak radši nepokračuji. ;) :)

      Vymazat
  3. Jani to je proste dokonalosť iné sa nedá povedať. Stránka podľa sketche je TOP a ta fotka 😍♥️👌

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Ivi, si zlatíčko! Však ty s támto kitom tiež isto vymyslíš nádheru! Ono to ani inak nejde ... ;)

      Vymazat
  4. Celé je to krásné, o tom žádná, ale mě fascinuje jak máš krásně naskládaný ty malý písmenka totálně v řadě, jedno jako druhý! A dát je přes sebe je taky dobrá vychytávka 👏😍👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, to je ale jen náhoda :D ... a jo, někdy je ráda dkládám přes sebe, je o změna. ;) Díky za nádherný kit!

      Vymazat
  5. Jani, nadherne stranky. Mas velky cit pre kompoziciu a z tych stranok to vyzaruje, ako je to dokonale poskladane 😉 to je dar ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jáááj, moja! Ďakujem veľmi pekne. Však aj ty máš scrap dary, vždy sa teším na tvoje stránky! ;)

      Vymazat
  6. Prostě N.Á.D.H.E.R.A., jako vždy, moc děkuji za možnost nakouknutí a inspirace! Vždy, když vidím tvoji práci, mám chuť jít taky lepit...:))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover