čtvrtek 5. listopadu 2020

Nástěnný kalendář 2021 / LEONA

Krásný listopadový čtvrtek! A už se dá skoro říct, Vánoce za dveřmi. A kdo chce letos, nebo jako každoročně, někoho obdarovat kreativním dárkem, mám dnes pro vás inspiraci. Kalendář z vlastních fotografií na rok 2021. Holky ho vymyslely skvěle! Stránky stačí podlepit fotografiemi dle přiloženého návodu (jak na to jste už mohly vidět tu) a je hotovo. A já vám dnes ukážu, že i tento kalendář se dá různě dozdobit.



Úvodní stránku s rokem jsem doplnila papírovými výseky z této sady a nepodlepovala jej už žádným papírem, takže mi prosvítá fotka z ledna. Ale myslím, že to ničemu nevadí.


Kalendář jsem vyráběla na přání pro mou sestru, která si řekla, že by ráda, aby se v něm střídaly fotky rodiny a fotky přírody. Její přání jsem samozřejmě ráda splnila a vybrala krom fotek lidí i pár mých fotek přírody. Tady jsem fotku dozdobila jen dvěma nápisy z mých zásob, sovičkou z jednoho zimního kitu a pár hvězdičkami.


Na únor jsem měla připravené fotky z lyží, a tak jsem sáhla po zimních ozdobách. Výsek medvědů jsem měla schovaný z této sady. Rámečky, kde není fotka, jsem jeden podlepila šedou kartičkou a dozdobila a další jsem přelepila kartičkou s vločkami.


Na březen jsem měla vybranou mou nejoblíbenější fotku z letošního roku, motýla. Fotka mi přijde sama o sobě tak hezká, že jsem jen okolo vybarvila fixami pár kytiček.


Duben. Deštník jsem dozdobila samolepkami a vpravo dole nalepila křesílko s polštáři z kolekce Hygge a pejska přidala z letošního letního my life kitu


Květen, to chce nějakou fotku plnou lásky do toho srdíčka. A moc už jsem dál nezdobila, jednorožec a srneček z této sady, kolečko s nápisem a srdíčka. Enamelové ozdoby totiž nadělají parádu úplně všude.


V červnu jsem si vzala na pomoc bavlnky a trošku vyšívala. Nebylo to složité, protože čárky už byly předchystány.


A stromečky jsem doplnila jen nápisem Krásno. 


Fotka z výletu a lesa.


Na dozdobení nic složitého! Vytáhla jsem samolepky ptáčků, nějaké ty stopy a správný cestovatelský nápis.


A teď se omlouvám! Ale tady mám fotku z naší prehistorické dovolené ve Skotsku a nevím ještě, jak ji dozdobit! Prostě mě nepolíbila múza, nebo nevím, ale já na to určitě přijdu. Nebo pokud máte návrh, sem s ním.


Tady to chtělo něco prudce holčičího, a tak jsem sáhla po nejvíc holčičím papíře v zásobách a vystříhala z něj ozdoby. A dozdobila pár českými nápisy z této sady.


A je tady podzim! Vyřízla jsem z fotky kruh a tentokrát nepodlepila již vyříznutý kruh fotkou ale papírem z této úžasné sady. Pak už stačilo jen pár ozdob listí a dřevěný chipboard s nápisem.


Ještě před víkendem jsem marně lovila fotku, kterou bych dala do kalendáře na listopad. Ale zrovna jsme společně s dětmi tento víkend vyrazily na výlet a bylo to!


Jeden rámeček jsem zaplnila fotkou a zbylé dva podlepila PL kartičkami z kituBabí léto a dozdobila výseky a samolepkami ze stejného kitu.


Kalendář jsem uzavřela fotkou se západem slunce. Tečky okolo rámečku jsem dozdobila různými enamelkami a vločkami.


No a pak už stačilo jen vyhrabat asi hodně starý nápis Veselé Vánoce a je hotovo!


A co vy? Pustíte se taky do tohoto kalendáře? Pokud ano, budu moc ráda vaše výtvory a nápady obdivovat, třeba v naší facebookové PA Rodině, nebo na instagramu s hashtagy #jeduvpapiru a #paperoamo.

Leona

10 komentářů:

  1. Krásné, krásné, krásné.
    Hurá další ozdobený kalendář:) :) Moc se mi líbí aktuální fotky k měsíci a to zdobení je 1*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem pár tvých stránek a máš to moc pěkné 🙂 Děkuji Irenko

      Vymazat
  2. super, už mám vybrané fotky, pošlu do tisku a vrhnu se na to. Tví inspirace je super. Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Leonko, ten je skvělý. Určitě se budu inspirovat, když budu dělat ten svůj, už se těším 😊👏

    OdpovědětVymazat
  4. krasne. velmi. uzasne detaily a krasne fotky ♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover