pondělí 30. listopadu 2020

Kapsové stránky z kitu České Vánoce / PETRA

 Kit České Vánoce

Krásné pondělní ráno! Už jste mohli na blogu vidět spoustu přenádherné inspirace z aktuálního My life kitu od ostatních holek. Dnes je řada na mě, tak pojďme na to… Všechny stránky, které vám dneska ukážu, jsou z loňského roku. Je to tak, někdy ten skluz opravdu není na škodu!


První stránka je z posledního týdne loňského roku, kdy jsme bivakovali u našich kvůli rekonstrukci podkroví. Zpět domů jsme se stěhovali 22. prosince, tak jsem si u lepení zavzpomínala, jaký to byl šrumec, abychom to do Vánoc stihli… Jako první jsem sáhla po velké kartičce s věnečkem. Na označení týdne jsem použila malou zlatou abecedu a výsek TÝDEN – ten by mohl být klidně v každém kitu.


Na ,,pečící“ fotku jsem měla zálusk hned, když jsem viděla v kitu všechny ty perníčky a kuchyňské pomůcky. Na journaling jsem tentokrát použila malou kartičku se třemi okénky, kterou jsem rozstříhala na jednotlivé části.

Tenhle kit je plný nádherných výseků, člověk neví, po kterém má dřív sáhnout! A ta malá abeceda je taky božácká!

Opět journaling v okénku z kartičky a výsek. Žádné velké složitosti jsem nevymýšlela a i přesto jsem s výsledkem v pohodě.

Další dvě stránky jsou ze Štědrého dne. Fotek je přehršle, ale dost se mi jich podařilo nacpat i do prosincového December Daily alba, takže tady jsem vybrala jen ty ,,topky“.

Okénkovou kartičku jsme použily snad všechny. Fotky, na kterých je naše žluté Ikea křeslo, jsem nechala vyvolat schválně černobíle, aby se s kitem tolik nepraly.

Na journalingovou velkou kartičku jsem postupně skládala všechny výseky, které mi přišly pod ruku. Respektive jsem brala ty, co se mi líbily nejvíc. Nejraději bych do alba nalepila celý ten výsekový aršík tak, jak je, Lucce se opravdu mega povedl!

Druhá část našeho Štědrého dne poputuje v albu na protější stranu. Opět jsem dala do černobílé fotky, které mi úplně barevně neladily s kitem. Výsek červené muchomůrky, který jsem nalepila k journalingu, jako bych měla u Lucky objednaný. Naše Lucinka totiž jednu žumlala snad celé svátky, byla to nejoblíbenější ozdoba ze stromečku!

Výsek svetru jsem chtěla použít i přesto, že žádné vánoční svetry zatím nevedeme. Ale každý rok se na ně chystám, tak třeba letos, uvidíme…

Jak už bylo řečeno, stačí pár výseků a už není třeba vymýšlet žádné další věci. Stránka je hotová.

Loučím se dneska s vámi mojí nejoblíbenější fotkou ,,radosti“ a přeji pevné nervy do dalších dní!

8 komentářů:

  1. úžasné fakt. aj fotky, aj stránky, aj tvoje krásne dievčatká aj všetko ♥ ta fotka kde obidve piju mliecko z flasticky je ♥♥♥♥ top

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ❤️😘 no Barunka ho pila ráno do tří a půl let, už chodila do školky a furt ho chtěla 😅🤣 ale je pravda, že jak nastoupila tak vůbec nebyla nemocná 😊

      Vymazat
  2. Peti, ty jedes jak drak, tolik Pl stránek! Mas to krasny, jak vzdycky a nejvic se mi libi ta velka journalingova karticka s vyseky. No a fotka Barunky na konci je samozrejme ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️😘 no snažím se letos dodělat aspoň loňský rok, protože z letošního mám jednu velkou díru 😅🤣

      Vymazat
  3. Krásné stránky. Podle tvoření se můžeš podívat, jak se holčičky za ten rok změnily a vyrostly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️😘 jooo vždycky si říkám, že to už ani není pravda, že byly takto malé 😊

      Vymazat
  4. Peťule, překrásné... kochám se a vzdychám. ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover