pátek 27. února 2015

DIY negativ

POZITIV a (především) NEGATIV
Olga

Jste majitelkou BIG SHOTU a vyřezávacích šablon? Že se ptám… Potřebujete vyříznout motiv, vyberete papír, vložíte na šablonu, deska pod, deska nad, zatočíte klikou, hotovo. Motiv (pozitiv) přijde na projekt, zbytek papíru (negativ) vyhodit. Ale: to je chyba…většina ořízlého papíru ještě dobře poslouží. A o tom je dnešní DIY, který mohu shrnout do jedné rady: nezbavujte se všeho, co se tváří jako odpad :)


Co tedy s takovým papírem můžeme provést? Docela dobře poslouží jako šablona či maska, já často používám i jako podkladový papír na stránkách do alba či v art journalu, případně v projektech Mixed Media. Ale já se dnes zaměřila na použití na přáníčka.

Stačí si pohrát s dalšími zbytky papíru, vybrat nejvhodnější kombinace a doplňky, ale především si i rozmyslet už při samotném řezání, kam umístíte šablonu. Vše ostatní je na vás, co, s čím a jak zkombinujete, já vám představím pro inspiraci pár přáníček, které jsem z odpadu vytvořila:







A co děláte s odpadem po výřezu vy? Zužitkujete ho? Pochlubte se v naší galerii…

1 komentář:

  1. Paráda! A jsem si jistá, že nápadů na využití negativů máš v rukávu víc... ;)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover