pátek 15. ledna 2016

VIDEO návod

Meet me in the sunshine
Alona

Zdravím při pátku všechny příznivce a příznivkyně scrapbookingu. Posílám do světa svou první videovlaštovku: video, které zachycuje proces tvorby scrapbookové stránky s lednovým kitem Papero Amo. Přesto, nebo možná právě proto, že je venku zima až praští, jsem použila lednový kit na vytvoření letní stránky se svým srpnovým selfíčkem. 


A několik detailů výsledné stránky.



Doufám, že se vám můj první videovýtvor bude líbit a přeji pěkný pátek a ještě hezčí víkend.

12 komentářů:

  1. Ano, ano a ještě jednou ANO! Tleskám, video je parádní, stránka krásná! Jen tak dál, víc videí :) opravdu paráda...

    OdpovědětVymazat
  2. Moc povedené, Ali. Já se táák dlouho odhodlávám na nějaké to video a pořád ne a ne :-). Takže děkuju, třeba se do toho taky dám :-). Pěkná stránka :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Zapomněla jsem dodat,že mě to přesvědčilo k objednání creative kitu a ne simple...pořád jsem mezi nimi váhala :)

    OdpovědětVymazat
  4. Alonko, naprostá bomba!!! To je super - určitě se budeme těšit na další video ;) Stránka je nádherná, jednoduchá a přitom tam krásná!!

    OdpovědětVymazat
  5. To je jako Alon bomba, shlédnuto se zatajeným dechem :-) perfektní, víc, víc prosím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Alono super video. Zroívna jsem posnídala (vím, trochu pozdě), pustila si tvé video, venku svítí sluníčko a jdu tvořit! Moc povedené, těším se na další:)

    OdpovědětVymazat
  7. Óóóóó né, to se nemělo stát... Super video, nádherná stránka a to je to, co mi tu chybělo. Teď budu muset sledovat i klasické tvoření stránek, nejen PL. To zas bude svědomí a účet bojovat proti touze mít taky něco tak suprového :)

    OdpovědětVymazat
  8. Alonko, moc krásné, určitě víc takových videí!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Klobouk dolů, super video. Občas sleduji zahraniční video návody a nemám ani tak problém s angličtinou, jako spíš s tím, jak ty ženy neustále poklepávají gelovými nehty na svoje výtvory a mají půlhodinový proslov, než album vůbec otevřou. Tohle bylo k věci, s praktickými radami, akorát tak dlouhé. Pro mě také velice inspirativní a těším se na další.

    OdpovědětVymazat
  10. Alonka. Krasna stranka, super video a mas neskutocne mikrofonicky hlas. Viem je to drina urobit video ale drina stala za to. Gratulujem k tvojmu mega uspechu ☺

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover