neděle 27. března 2016

PL layout návod

Jak využít Planner kit v Project Life albu
Lea

V dnešním článku nakoukneme trochu do mého project life alba. Konkrétně tedy do 4. týdne.   




Chtěla bych vám ukázat, jak jsem opět využila PLANNER KIT Papero amo a pomocí FUSE si vytvořila vlastní design kapsy.




Ve svém project life albu mám vždy jeden týden na dvoustranu. PL lepím už třetím rokem a zatím se mi nestalo, že bych dvě kapsy nenaplnila. Někdy mám na fotkách opravdové maličkosti, ale i tom je můj život, tak proč ne :-). Na jeden týden vždy používám stejné designy kartiček nebo čtvrtek a stejné ozdoby. Na tento týden jsem použila kartičky DOODLE od Becky Higgins. Barevně se hodily k již zmíněnému PLANNER kitu.






Na Vánoce ode mě dostali všichni mí blízcí stírací los a jeden zbyl i pro mě. Vyhrála jsem na něj 20,-- a když jsem byla na poště, tak jsem si los vyměnila za jiný. Že jsem vyhrála dalších 20,-- jsem zjistila až ve chvíli, kdy jsem chtěla “nevýherní” los s politováním jakou mám smůlu vlepit do PL. Los jsem setřela pořádně, ať to nějak vypadá a hle… další dvacka! Jenže barevně mi k týdnu ladil, tak už tam zůstal :-)




Na protější straně už přichází na řadu tavící mašinka FUSE, kterou hodlám využívat častěji. Opět jsem chtěla do svého PL zakomponovat úžasný rozdělovač z PLANNER kitu, tak jsem si vytvořila svůj design kapsy. Práci s FUSE musím ještě trochu vychytat, ale můžu říct, že už si začínáme rozumět :-).







Jak vidíte, nejen k plánování se dá takový PLANNER kit využít :-).

1 komentář:

Pin It button on image hover