čtvrtek 17. října 2019

CARD KIT projekty / VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň, konečne tu máme pohľadnicové Vianoce v októbri. Prvé vianočné tohtoročné mám vďaka card kitu už hotové. 
 

Zo všetkých zimných kolekcií r.2019 sa mi práve táto od Heidi Swapp páči najviac a chcela by som ju použiť v mojom December Daily. Samozrejme, že tam prepašujem aj ružovú, no výnimočne ma očarili tie zemité tóny, červená, ale hlavne tie zvieratká. Práve tie zvieratká dominujú aj na mojich pohľadniciach v tomto článku.
 
Čo sa dalo, to som si povystrihovala z papierov. Okrem papiera so zvieratkami som tam mala aj tieto krásne kvietky.
 
Prepašovala som tam aj textilné platinové vločky. Malý tip - vločku som prestrihla napoly a vytvorila som dojem, že som použila až 2.
 
Na tejto pohľadnici som vám chcela ukázať 2 veci: 1. na podklad som použila PL kartičku z letného ML kitu 2. Použila som aj kvietky, ktoré neboli na papieri vcelku. Páčilo sa mi to prepojenie. V skutočnosti tá pohľadnica nevyzerá tak zle, ako na fotke - to som si uvedomila až pri editácii - čo už, aj to sa stáva :)
 
Jednoznačne najkrajšie sú zajačiky, tie sú dokonalé.
 
Na jednom papieri bolo milión malých vetvičiek a krásne sa skombinovali aj s výsekmi z kitu.
 
Aj druhému zajkovi som pripravila postieľku z vetvičiek.
 
Samolepky som podlepila tvrdým papierom. Konečne som ich vytiahla - rolničky.
 
A ešte jedna posledná - do mojej pohľadnicovej zoo chýba už len vtáčik. Papier s nápismi som otočila tak, aby vytvoril rovno aj nadpis. 
 
Moja posledná vychytávka -zdvojené hviezdy pre ešte väčší wau efekt.
 
To je zatiaľ všetko. Tento krát som sa rozhodla užiť si tú tlmenú rustikálnu nádielku, ale v budúcom článku sa plánujem viac odviazať. Uvidíme kam ma zavedie moja fantázia. Momentálne sa teším, že som použila asi všetky papiere z kitu. Krásny zvyšok dňa prajem,
Valika

8 komentářů:

  1. Vali, nádherné! Páčia sa mi úplne všetky, božská je "utierka" ako podklad, vystrihovačky a vychytávky v zdobení. Za mňa top sú zajačiky - tie tvoje hniezdočká pre ne sú doko! No vidím, že tento rok musím zajace na vianočné pohľadnice pustiť, obe ste ma s Adél naladily zajačikovo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty si zlaticko. diky diky. v tvojom podani to bude dokonalost. uz sa neviem dockat ♥

      Vymazat
  2. Juj, Vali, Vianocna atmosfera ako vysita, tesim sa 😍 Moj dnesny favorit je posledna pohladnica s vtacikom,ale aj jelen a zajacikovia su roztomili ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej diky Mirka. Ty si taká zlatá ako vždy vyberieš svojho favorita. To ma veľmi baví. Si zlatíčko 😘😘❤️❤️

      Vymazat
  3. Juuu úplně jsi mě naladila na vánoční notu ❤️ můj favorit je zajíček a hvězdičky, dokonalé jako vždy 😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem Peťka. No jo. Vianoce sú za dverami. Už čoskoro 🎉🎉😍😍❤️❤️

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. 😁😁 Diky Adelka. Som rada ze sa ti páčia ❤️❤️❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover