úterý 8. ledna 2013

Agentka

Právě pracujeme na albu pro jednu maminku, manželku a babičku - a to všechno v jedné osobě! Dostali jsme na to spoustu krásných fotek - černobílých i barevných, velkých i malých. Jak to tak bývá, ke každé fotce se váže nějaká vzpomínka, nezapomenutelná chvíle, pocit.


Na začátek jsem si vybrala tuto fotku, která se mi ze všech líbila snad nejvíc. Tak moc jsem s ní chtěla udělat něco výjimečného, ale inspirace nepřicházela - vyzkoušela jsem toho spoustu a pořád to nebylo ono. Nakonec jsem musela stránku odložit a vrátit se k ní o hodně později. Mezitím jsem se dozvěděla, jaké lidské příběhy a události se skrývají v této jedné momentce, v tom zdánlivě nedramatickém okamžiku.


Najednou to bylo všechno jasné a tak vznikla tato stránka - trochu v barvách té doby a taky trochu v pocitech událostí, které tomuto roku následovaly.

2 komentáře:

Pin It button on image hover