čtvrtek 7. listopadu 2013

Práce s Lawn fawn razítky

LEA nám ukáže, jak na svá vánoční přáníčka používá razítka a vyřezávací šablony od Lawn Fawn. Myslím, že byla moc ráda, že nemusí vystřihovat ty větvičkové ruce, že Lei? No a samozřejmě - to má dokonalé!

Lawn Fawn razítka

Dnes jsem si pro vás připravila malou ukázku razítek
 a vyřezávacích šablon od Lawn Fawn. 


Při výrobě prvního přání jsem na podklad použila techniku Faux Leather
kterou jsem na blogu Papero amo představovala v červnu.



Na druhé přání jsem použila kruhové vyřezávací šablony a vytvořila jsem si takové okýnkoVše jsem podlepila 3D lepicími kolečky.


U třetího přání jsem si vyřezala malého sněhuláka, kterého jsem použila jako masku. 
Přes ni jsem narazítkovala další dva sněhuláky.


A jaká vánoční přáníčka vyrábíte Vy? Pochlubte se v naší Pinterestové galeriie!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover