čtvrtek 26. prosince 2013

Technika by... Lucia

ŠITÉ BANNERY A OZDOBY

Scrapbooking si už bez môjho malého šijacieho stroja z Tesca za 30 eur už ani neviem predstaviť :D Moje heslo by mohlo byť: na layoute nie je bielej nite nikdy dosť!
Dnes mám pre vás preto pripravenú techniku šitých bannerov a ozdôb.
Hlavným hrdinom bude teda (znova) šijací stroj.


jednom z DIY, kde som vyrábala ozdobné šnúrky na balenie balíčkov, boli práve aj tieto šité bannery. Nastriháme si z papiera trojuholníčky a postupne po jednom ich prešívame strojom, až nám vznikne retiazka plná malých bannerov:




Na rovnakom princípe môžeme vytvoriť aj vianočnú girlandu. Nastriháme si papierové kruhy rôznej veľkosti z obojstranného papiera – ak používame jednostranný papier, tak po dva kruhy z každej veľkosti, ktoré prilepíme zadnými stranami k sebe...


... ozdobíme...


... uložíme podľa poradia, ktoré chceme (použila som aj dve vystrihnuté vločky predchádajúceho DIY)...


...a prešívame rovnakým spôsobom.


Na začiatku aj na konci šitia si vytiahneme trochu nite naprázdno, aby sme mohli vytvoriť slučku na zavesenie na začiatku a na konci môžeme navliecť perličku na ukončenie.


A tu už hotová girlanda. Pokus odfotiť ju v teréne dopadol neúspešne, takže len takto:



Pri manipulácii musíme samozrejme dávať väčší pozor, lebo nitka sa skôr zauzlí ako iný hrubší povrázok. No mne osobne sa páči efekt takej jemnosti – a pri banneroch na stránke zasa to, že tej nitky je tam tak veľa a tak neusporiadane... 
no ako som písala, nitky nikdy nie je dosť :)

4 komentáře:

  1. Super technika! Další na seznamu věcí, které musím nutně vyzkoušet :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šicí stroj je úžasný pomocník :-) Navíc šití dodá stránce či jinému projektu "šmrnc" :-) Skvělý návod!

    OdpovědětVymazat
  3. Tvuj styl Lucie se mi moc libi, jeste se tak naucit sit na stroji! Ze by predsevzeti do roku2014?:-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover