úterý 26. července 2016

Život v design teamu / ALONA

ALONA

Vítejte u dalšího zákulisního článku o tom, jaký je život v design teamu. A jaký ten život je? Vlastně jako život všude jinde…




Ale něco málo se přeci jenom stíhá. Jako třeba jsem pohla se svým PL a dostalala jsem se do roku 2016 a hrdě se považuji za děsně aktuální :)

Taky jsem si založila deníček na akrylové mixed media a “prolomila” první nejděsivější stránku :)


Snad brzy dokážu i další stránky.


Taky jsem zvládla udělat reorganizaci alb. U mě zvítězila alba z pravého papíru nad alby z nepravé kůže. Koženkové album jsem ponechala jako pracovní, které průběžně plním a častěji vytahuji a se kterým taky chodím na srazíky. Takhle vypadá moje polička usedle a nebarevně.Vše nejlepší (rozuměj barevné) je tudíž uvnitř.


A taky se našel čas na zkoušku štětcové kaligrafie. Je to cvičení pro velice klidné a trpělivé lidi.


Zkoušela jsem různé štětcové popisovače a nakonec jsem  si oblíbila Kuretake Fudegokochi Brush Pen, kterou mi milé holky z PaperoAmo zaslaly až na dovolenou. Balíček přišel samozřejmě i s ostatními nákupy a nikdy jindy jsem pro něj tak rychle neběžela… byla to prostě ta nejlepší dovolená! :)

Vám všem taky přeji krásnou dovolenou a užívejte si léta!

2 komentáře:

  1. Alonka už teraz sa neviem dočkať tvojho mixed-media journalu. to bude pecka ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover