pondělí 22. srpna 2016

PROJECT LIFE day

Cestovní
LUCIE

Léto skoro u konce a já jsem ještě nepoužila Cestovní kartičky z kolekce českých Papero amo kartiček. No takhle jsem to nemohla nechat.


Napřed jsem chtěla udělat stránku jen z kartiček a ozdob, protože taková stránka jen tak na pokochání se vždycky hodí a v albu udělá parádu. Ale nakonec jsem to nevydržela a pár fotek přidala. Fotky jsou z našeho prvního opravdického road tripu s Matteem do Rakouských Alp. Spali jsme pod stanem, procházeli se kolem průzračných jezer, obdivovali krásná malá městečka a snědli nejmíň dvě kila zmrzliny. Krásně jsme se měli :)







4 komentáře:

  1. Lucko, jsem unešená Tvou stránkou - jako obvykle ... Moc bych si přála Tvé alba vidět jednou naživo! Vypadá jednoduše, jakoby mimochodem, ale je nádherné ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hehe to proto, ze se mu vubec nevenuju! V kazdem albu od roku 2012 mi nekolik mesicu chybi a v tom letosnim..no to ani nemuzu rict!

      Vymazat

Pin It button on image hover