neděle 20. listopadu 2016

PL LAYOUT návod

LEA 

Minulý týden v pondělí jsem v článku o PA produktu trochu vyzdvihla krásnou letní chipboardovou abecedu. A protože jsem ji potřebovala něčím doplnit a chtěla jsem si trochu pohrát a ne jenom zastrkat kartičky do kapes, tak jsem vyrobila kartičky vlastní :-). Inspirovala mě naše razítková PL challenge a taky kartičky od Lucky.

Potřebovala jsem k tomu bílé čtvrtky, razítkové sady LÉTO a DOVOLENÁ a mé oblíbené žehličky.

No a pak už jsem si razítkovala a razítkovala a razítkovala… :-) A protože už mě určitě znáte a víte, že všechno musí být podle pravítka, jinak jsem nesvá, tak jsem si podle pravítka a za pomoci tenké zelené Stabilo fixy natečkovala řádky pro psaní journalingu. Kartičky jsem orámovala černou fixou


Velké štěstí, že zrovna v září byly ještě tropické teploty :-).








Ach… jak bych chtěla zpátky léto…!

1 komentář:

  1. taky chci zpatky leeeeto! krasne karticky jsi vyrobila, to taky musim zkusit, razitek mam vagoooon :D

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover