neděle 6. listopadu 2016

RODINA Papero amo

Dnes pro vás máme další milou zákaznici - členku rodiny Papero amo. Vaši tvorbu stále sledujeme (a rády) a tentokrát vám ukážeme báječné layouty Lucie. Seznamte se ...

LUCIE M.


Začneme klasicky. Jak dlouho se věnuješ scrapbookingu?
No nabízí se mi odpověď, že snad odjakživa, už jako dítko jsem pořád něco stříhala, lepila a vyráběla rodičům nejrůznější přání. Později jsem nám s manželem začala lepit cestovní album, ale to jsem ještě stále nevěděla, že to, co tvořím, se nazývá scrapbook. Ke scrapbooku jako takovému jsem přičichla až v době, kdy jsem dostala od manžela pod stromeček (2013) knížku (Scrapbooking alba, bloky, notesky) to ještě netušil, co tím odstartoval. No, a když se nám pak v lednu narodil synek, propadla jsem tomu naplno. Od září 2014 jsem se stala závislou na nákupech u PA.

Co nejraději tvoříš?
Nejraději tvořím 30-tkové stránky, i když v poslední době jsem přesedlala na rozměr 21x21, takový můj osobní výmysl. No a samozřejmě si nenechám ujít žádnou příležitost k vytvoření nějakého přání a minialba.

Jaké jsou Tvé TŘI nejoblíbenější produkty z PA shopu a proč?
Razítka, razítka a zase ta razítka, úplně jsem jim propadla. Miluju češtinu a právě proto jsem si oblíbila razítka od holek.

Tvá nejdražší objednávka )))
Nejdražší byla objednávka kurzu s Teresou Collins, nemívám moc drahé objednávky, zato často ty levnější. Zajímavější by možná bylo spočítat, kolik jsem už do scrapbooku zainvestovala celkem :o) Myslím, že by se za to dala pořídit nějaká pěkná zahraniční dovolená.

Kdybys vyhrála v loterii, co by sis koupila, po čem nejvíc toužíš?
Myslím, že věci, po kterých člověk dokáže toužit, se často nedají zaplatit penězi. Já mám to štěstí, že mě má přání plní můj manžel, takže ani loterii nepotřebuju, ale když se ptáte, ráda bych vyrazila na nějakou pěknou dovolenou a ze scrapbookových věcí bych si pořídila ploter silhouette cameo.

Jaký byl Tvůj nejoblíbenější Creative/Simple/PL kit/Planner kit, jež odebíráš?
No tak tady jsem musela zapátrat v historii kitů na e-shopu, přesně jsem věděla, co hledám, jen jsem nevěděla, ze kterého je to období. Takže za mě to byl creativ ze srpna 2015 a srpna 2013.

Co uděláš, když Ti přijde balíček s kitem/materiálem z PA?
Mám tu výhodu, že si vše vyzvedávám u holek osobně a musím říct, že na návštěvu se vždycky moc těším a nejsem sama, i můj malý Šimík se mě ptá, kdy už půjdeme za tetou Pavlínou a jestli tam bude pejsek :o) Když odcházím s objednávkou, většinou mé napětí nevydrží až domů a pokud je pěkné počasí, zastavíme někde na lavičce, Šimon pozoruje projíždějící vlaky a já listuju novým kitem či produkty od PA. Doma pak vše uložím a poměrně dlouho si rozmýšlím, co s tím, nikdy se mi do té krásy nechce střihnout :o)

A nakonec nám pověz, co Ti dělá radost mimo scrapbookingu. Co prostě ráda děláš, když zrovna nelepíš
Když zrovna nelepím, tak aspoň stříhám :o) moc mě baví šití a hned v závěsu háčkování, tuto činnost má rád i manžel, protože místo povídání počítám očka :o)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover