pondělí 19. srpna 2019

MY LIFE KIT projekty / ALENA

Krásný další letní týden. Po měsíci jsem tu i já s další dávkou inspirace z My life kitu. Tak nějak mi narůstá a narůstá skluz v albu a já nejsem schopná k tomu sednout a něco nalepit a tím si ho zmenšit. Jedinou výhodou bylo, že pro tento článek jsem si mohla vybrat jakýkoliv týden od 20. po 31., nakonec volba padla na 28., kdy jsme měli dovču. Tak pojď kouknout, jak jsme si ji užili.
 

Pokud někdo z vás čekal moře, musím vás zklamat. To by snad mohlo vyjít v září, ale s budováním zahrady tomu moc velké šance nedávám. Jeli jsme po dlouhé době poznávat krásy Česka a nohy (rozuměj auto) nás zavedli do Broumova. Údajně jsem v Adršpašsko-teplických skalách byla jako malá, ale vůbec si to nepamatuji. Proto jsem i tuto oblast Tomovi navrhla, který ze začátku odmítal kamkoliv jet, ale já byla nekompromisní!
 
Protože fotek mám spoustu, hodlám dodělat Travelers Notebook (ano, stále ho nemám a tentokrát to bude poprvé dělané po dovče, rozbila se mi tiskárna a teď je v servisu) a následně i klasické album. Jen si stále nejsem jistá, jestli album 6x8 nebo něco spešl, dala jsem do PLka jen malý výběr, který jsem při lepení ještě zmenšila. Původně jsem chtěla použít novou výsekovou čtvrtku, jenže jsem si špatně vytiskla fotky a termín článku hořel, takže muselo dojít na alternativu. Nakonec jsem zase skončila u své kolážové stránky. 
 
V Broumově jsme byli jen čtyři dny, ale dovču jsme měli celý týden, proto se na stránce vyskytují události celého týdne. První fotky patří zastávce v Brně, kde jsme navštívili ZOO a dali si super oběd v burgrárně! ZOO je menší (ale to je oproti té pražské asi každá), což nám vyhovovalo, protože jsme neměli úplně moc času. 
 
Po návratu domů jsem začala balit a nesměla chybět fotka, abych mohla použít ten výsek kufrů, co Lucka navrhla. V tomhle jsem tak trošku úchyl, vždycky jako první zkouknu, co je v kitu a k čemu by se hodila jaká fotka. Pak vše ukládám do paměti, vyfotím a nakonec doufám, že se mi kit bude hodit i ke zbytku fotek. Děláte to taky někdo? 
 
Ke každé sérii fotek na stránce jsem natiskla datum, aby šla vidět posloupnost událostí. Text, který je po dlouhé době psaný ručně, jsem se snažila taky situovat tak, aby dával smysl, ale obávám se, že dává jen mně :-D. Všechna navštívená místa jsem popsala malou modrou samolepící abecedou
 
Celou stránku spojují vlčí máky a pár výseků z nových šablon (tady a tu), dost jsem si je oblíbila. Jsou tak univerzální, jak jen můžou být, takže se omlouvám, pokud ti s nimi už lezu na nervy. Použila jsem pár samolepek z archu ikonek a výseky. Ty Lucky obdélníčky s názvem a číslovkou měsíce mám moc ráda, hlavně se dají použít jakýkoliv rok. 
 
A protože i přes druhotné zmenšení objemu fotek jich bylo dost a dost, musela jsem přistoupit k variantě insertové kapsy, polovičního Ačka. Vybrala jsem jednobarevné kartičky do velkých kapes. Do těch malých jen obyčejnou bílou a tu s kalendářem. 
 
První kapsa patří poslednímu výletu cestou k mamce, kdy jsme navštívili zámek v Novém Městě nad Metují a celé nové sbírce turistických vizitek. Sbíráte je taky někdo? Já si sice do deníčku nic extra, kromě data nepíšu, ale vizitky lepím poctivě. 
 
V druhé kapse je grilovačka u mamky, která nám hlídala po dobu pobytu v Broumově čičinu. Moc se mi líbilo uspořádání na grilu a ta barevnost. Na úvodní kartičku jsem jen vyznačila týden a dolepila jeho číslo. No a v poslední kapse jsou fotky z cesty domů a šťastná číča, která je konečně doma a může se vyspat. 
 
Doufám, že si léto užíváte a kit se vám k výletům hodí. Moc se těším, až se pochlubíte.

5 komentářů:

  1. Ali muj skluz uz ani nekomentuju🤪 kolazovka naprosto paradni, moc se mi libi jaks zakomponovala ten velky napis leto👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Annie! ❤️ Já se v tom snažím hledat pozitiva..🙂jen bych potřebovala tu domácí tiskárnu ..to by bylo pohodlnější!

      Vymazat
  2. Ty koláže jsou super! Taky musím někdy zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, mám skluz už i ve čtení článků! ;) A desně mě zaujalo, jak máte kolážovky s Jani B ze stejného matroše, obě úžasné a přece každá své! Super počin, ženo! P.S. U nás se už také lepí turistické známky, mládě miluje deníčky a sešitky všech velikostí a účelů, takže tohle je pro něj jako stvořené! ;)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover