čtvrtek 8. srpna 2019

CARD KIT projekty / ADÉLA

Srpnový Card kit je prostě úžasný! Moc se  mi líbí zpráva, kterou v sobě nese… podpořit svou kamarádku, maminku, sestru, babičku a hlavně sebe…zkrátka si připomenout, že JSI SKVĚLÁ!
 
Na první pohled mi padlo do oka několik kartonů a s nimi jsem začala tvořit. Kombinace proužků v námořnicky modré a růžová – klasika, která se neomrzí.
 
Aršík s razítky je opět krásně vymazlený. Krom jemných motivů má i spoustu malých vět, které vaši oblíbenou osobu podpoří a zlepší ji náladu.
Do pruhovaného kartonu jsem udělala pár děr a podlepila 3d páskou. Zachvátila mě panika, že už v šuplíku žádnou pásku nemám…a potooom…vzpomněla jsem si, že ještě jednu mám! To megakolo od holek z obchodu.  Kdo už ji má, tak chápe. Mě ta velikost fakt překvapila, do pizza krabice se sotva vešla.
 
 
Je vám asi jasné, že ani nejmenší zbyteček vzorovaného kartonu nemusíte vyhazovat. Využila jsem kolečka i úzký proužek.
 
Výseky - slova od Aničky jsou parádní a velký květ je ze čtvrtky Blissed out, kousek máte i v kitu.
 
Další papír, který mi skočil do ruky je úžasný You bet, který má z jedné strany proužky a z té druhé maličké citronky. Nezůstal mi ani kousek. 
 
Zamotaná nit, hromádka papírků a taková paráda.
 
Ještě jednou to samé, jen obráceně. 
 
Trochu roští a motýlek k tomu a krásný set přání je tu. 
 
Ještě mi zůstal kousek, takže vystřihnout citronky, brčko a namíchat prima drink. 
 
Po asi třech letech jsem rozbalila fuse tool a tahle levandulová limonáda byla hotová během chvilky.
 
A teď je řada na vás. Střihněte a vytvořte něco úžasného!
 
♡ 
Adéla

12 komentářů:

  1. Něžná nádhera, jako vždy id tebe, Adél! A stejně zase spousta nových, zajímavých detailů ❤️ Limonáda je totální pecka-suer-mega nápad, jsi geniální 😘

    OdpovědětVymazat
  2. To je tak dokonalé. Vždycky mi to přijde tak strašně jednoduché, když vidím tvou inspiraci, ale koho to má napadnout? Fakt super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to právě taky vždycky přijde tak strašně jednoduché, že si říkám, jestli to není už moc minimalistické :)

      Vymazat
  3. Tý brďooo, to je nálož nápadů, úžasnéé. A ten kelímek s limčou to je roztomilé👍👍👍😉 jdu objednat!!

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou tááák super. Úplně všechna! Chtěla bych dostat každé z nich ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ady to je pecka! 🤩 Drink, citronky i to děravé 🥰 doufám, že víš, kdy mám narozeniny... 😂😂😂

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná přáníčka, hlavně drinkové s brčkem ...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover