pátek 3. ledna 2020

DECEMBER DAILY z kolekce Joyful / PETRA

Krásný den všem!
Věřím, že jste si vánoční svátky a oslavy nového roku patřičně užili! U nás byl advent poněkud hektický, ještě 21. prosince jsme malovali obývací pokoj a následně se 22. stěhovali po rekonstrukci podkroví zpět domů. I přes trochu bojové podmínky jsme byli rádi, že jsme vše stihli a Vánoce jsme si doma užili. Na tvoření jsem měla málo času a prostoru snad ještě míň, nicméně jsem začala s December daily, tak vám dnes ukážu prvních pár stran a zbytek snad v únoru… 
 


Pro letošní DD jsem si vybrala vánoční kolekci Joyful od Studio Forty, tuhle značku jsem si postupem času zamilovala. Dál jsem sahala po spoustě materiálu z dílny Papero Amo, hlavně z prosincového My life kitu.
 
Na desky jsem si šetřila papír s vločkami od Alexandry Renke. Tento už holky v e-shopu nemají, další skvosty této značky ale najdete tady.
 

První stranu tvořenou kapsou ze stromečků jste už viděli v minulém článku. Barevné stromečky jsem před našitím ještě obkreslila na bílou čtvrtku a našila je také z druhé strany vellumu. Vznikla mi tak další kapsa, do které putovala fotka. Zdobila jsem jen průhlednými samolepkami. Na protější straně jsem vytvořila velkou visačku. Journaling mám ve většině případů napsaný na tečkovaných kartičkách.
 
K očíslování dnů jsem používala jak vystřižená čísla zečtvrtky od Studio Forty, tak čísla z různých velkých PA abeced.
 
Velké číslo jsem v albu musela mít, v různých inspiracích na netu nebo instagramu se mi to vždy líbilo. Několikrát jsem viděla takhle vyříznutou osmičku, já šla do trojky. Na provázek jsem si přidala stříbrného sněhuláka. Letos jsme ještě bohužel žádného opravdového nepostavili, nebylo z čeho…
 
Na tétovellumové straně přistály papírové vločky, které jsme vyráběly s Barunkou jako dekoraci na zavěšení na větvičky. Připevnila jsem je jen sešívačkou. Sponka v zelené barvě je jen proto, protože ostatní barvy mám bůhví kde v nějaké krabici – pracovna ještě není hotová. 
 

Obě naše holky mají svátek v prosinci a obě mají v albu ve svátečním dnu svou fotku a popsaný význam jména. Použila jsem zde čtverečkyvystřižené ze čtvrtky Starry night.
 

5. prosince proběhly dvě různé události, proto jsem je chtěla nějakým způsobem oddělit. Vznikly tyto dvě kapsy, do horní jsem zastrčila akci Mikuláš, do spodní kartičku s journalingem o tom, co se v tento den stalo loni – Anička mě přizvala do Design Teamu Papero Amo! Hned vedle má místo vyšitá vločka, kterou holky přidávaly do objednávek.
 

Na další stránce přistálo mini leporelo, zavázané provázkem.
 
Tyto dvě stránky už jste jednou viděli…
 
 
Na vellum jsem obkreslila bílým popisovačem vločky, které jsou na velké výsekové čtvrtce.
 
Taky jsem si předchystala shaker vánoční ozdobu, jen čeká na dolepení správné fotky na druhou stranu. Základem je jeden výsek baňkyz této sady a uvnitř kromě flitrů také vellumové výseky hvězdiček.
 
Pro dnešek je to vše. Doufám, že album brzy doťuknu a v únoru ho uvidíte tady na blogu! A jak jste na tom vy s December daily?

24 komentářů:

  1. Krásný album Peti! A ten shaker!

    OdpovědětVymazat
  2. Vydarený, tie veľké čísla ma tiež lákajú, jedno si aj ja spravím, zatiaľ je môj december daily album vo fáze predstáv 😁 najprv treba fotky zoradiť a snáď do leta ho zbuchnem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velká čísla jsou top, určitě jdi do něj 😁 doufám, že se pochlubíš se svým DD, už se těším ❤️✂️

      Vymazat
  3. Krásná inspirace!!! , moc se mi líbí ta kapsička ze stromků a hodně použití vellumu. Já si také ten svůj prosincovníček😉 připravuji a mám ho spíš cestovní. Snad ho co nejdřív dokončím. Již jsem se skamarádila s novou tiskárnou, tak to půjde lépe👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️ no já koukám, kde všude cestujete a tiše závidím 😁 my jsme letos nezvládli ani trhy s prckem a rekonstrukcí, snad příští rok 😅

      Vymazat
  4. Peti, je to krasne! Ta stromeckova kapsa a velka 3 a vlocky na velumu! Takova krasa <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci moc děkuji 😘 doufám, že příští rok mi do DD přistanou i nějaké fotky od tebe, snad nám vzor už konečně vyjde 😅❤️

      Vymazat
  5. Máš to krásne Peti❤️ včera večer jsem si vytiskla pár fotek, tak snad se i já konečně posunu (jsem u Mikuláše 😉)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 😘 no neboj, mám zatím jen toto a nějak se nemůžu posunout, pracovna stále v krabici a nějak se mi nechce to všechno vydávat a pak zas uklízet 🙈😅 jakou máš kolekci?

      Vymazat
  6. Peti, nádhera ♥️ Já jsem včera slavnostně vyrobila desky 🤣 A pozor - mám na nich baňkový shaker 😁
    Moc se mi líbì stromečková kapsa, vločky, leporelo a taky ty kartičky s výkladem jmen jsou skvělé... no prostě to máš celé skvělé! ♥️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Baru ❤️❤️ super to mám radost, tak uka 😁✂️

      Vymazat
  7. Peti tato kolekce je opravdu nadherna, mam doma taky par kousku. Neskutecne jsi me nakopla a dneska se do alba taky pustim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, já s jejich materiálem pracuju nejraději ❤️ když nepočítám materiál od PA že 😁❤️ těším se co vymyslíš 😘😘😘

      Vymazat
  8. Krásné, Peti. Shaker by mě nenapadlo proděravit, to je skvělá inspirace 😊 Těším se na pokračování ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Boží! Obdivuju i tu aktuálnost! ❤️

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné DD a velmi inspirativní:)

    OdpovědětVymazat
  11. Nadherne DD, Petule! 😍 Nemohu se vynadivat, tolik krasnych detailu... nu-nu-nu! ❤️

    OdpovědětVymazat
  12. Peti,krasne album....ja jsem teda jeste nezačala,ale uz mam aspoň vytisknute fotky 🙏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a už se těším 🥰 před pár dny jsem koukala na tvé loňské, to bylo boží ❤️

      Vymazat

Pin It button on image hover