sobota 18. března 2017

MY LIFE KIT projekty

ALENA

Na jarní kit jsem se těšila moooc..ale pak mi došlo, že žádné jarní fotky ještě nemám. Takže začal malinko boj, co pro vás připravit. Ale vzhledem k tomu, že je plný jemných tonů, nebyl to zase tak velký problém. Vybrala jsem si jemně meruňkové kartičky a bylo hotovo. Přibrala jsem si na pomoc i českou kartonovou abecedu, která byla v loňském creative kitu. Ta skvěle ladila s kartičkami. Ovšem nazmar nepřišla ani v kitu obsažená malá samolepící abeceda. Jak já mám tyhle malé ráda. Člověk s nimi napíše tolik textu a oni skoro neubývají. Ozdob jsem tentokrát používala pomálu. Přiznávám se, šetřím si je k těm jarním fotkám. 
 

 
JANA S.

Alča mi vzala slova z klávesnice! Ihned poté, co jsem Lucčin kit uviděla, věděla jsem, že s ním zkusím udělat stránku. Nedokázala jsem ji vytvořit úplně celou z kartiček, protože jsem ji potřebovala propojit s předchozím layoutem. Kdo mě zná, ví, že i to je posun ;) Na archu výseků mne moc potěšila dvojice větviček, které krásně ladí s kočičkami na fotce … Pak už jen štítek, dvojice frází v oblíbeném typewriter fontu a krom čísla týdne to nic dalšího nechtělo. A už se těším, až se to venku více zazelená, abych mohla využít zbytek kitu!
 
 
LEA

Jarní MY LIFE kit je takový krásně jemný, něžný a čistý. Po pestrých barvách, které byly v prvním letošním MY LIFE kitu je to velká změna. Ale tvoří se z něj stejně krásně! A právě ta rozdílnost mě moc baví. Je to vždycky velká výzva a já jsem pokaždé moc zvědavá, co si na nás naše šikovná děvčata vymyslela.
 

 
JANA B.

Co říct víc? Ty jemňoučké barvy! Ta něžnost! Je tedy pravda, že jsem si při rozbalování říkala, že tentokrát snad budu muset inspiraci vynechat. Neb jsme dost stonali, fotky jsem neměla vyvolané a prostě ty naše týdny byly všechno možné, jen ne jarní. Ale pak jsem si vzpomněla, že mám ještě jeden nedodělek – čtvrtý týden a k mému milému překvapení k němu Lucčiny kartičky pasovaly úplně geniálně! I díky tomu, že jsem dělala „nekapsovou“ stránku, mi to šlo hezky rychle od ruky. Zajíčky a kytičky jsem sice nevyužila, ale věřím, že jejich čas ještě přijde.
 
 

5 komentářů:

  1. Holky máte to moc krásne. Každá po svem :-) jedna krajšia ako druhá. Paraaaada 😉

    OdpovědětVymazat
  2. skvelé stránky :o) dík za inšpiráciu. ja tento kit zbožňujem, tie farby sú neskutočné :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda, krása, něžnost a jemnost! Ale mě by zajímalo, co to má Albi za krásnou dřevenou stavebnici :) Jaaja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Je to KAPLA, prodavaji se ruzna mnozstvi drivek, krasne se s tim stavi :)

      Vymazat

Pin It button on image hover