sobota 11. března 2017

CARD KIT část II.

Januárový card kit vol.2
VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,
pripravila som si pre vás ešte niekoľko ukážok z januárového card kitu. Tento krát som sa viac zamerala na úžasné pečiatky
 
Nadpisy a font sú bezkonkurenčné. Od kedy som ich dostala, tak ich mám stále na stole a budem ich používať asi neustále. Avšak v sete sú aj malé vetvičky a tie si tiež zaslúžia našu pozornosť.  

Prvá ukážka nemá presný vzor. Bolo to príjemné odreagovanie. Vzory vytvorené horúcim embossingom sa vynímajú na podklade vytvorenom s Distress inks alebo akýmikoľvek inými pečiatkovými poduškami, ktoré máte doma. 


Biela a zlatá farba sa mimoriadne dobre kamaráti s modrou. Keď pohľadnicu natočíte, tak sa zvýraznia zlaté odlesky.
 
 
Vetvičky vám však umožnia vytvoriť dokonalý venček .Musím vyskúšať okrúhly, ale ani tento ovál nie je na zahodenie :)  

Tento je plnší a mužnejší 


Jednoduchšia verzia sa mi však páči ešte o niečo viac :) 

Milá a nežná 

Ceruzkou som obkreslila oválnu šablónu a vzor vytvorila pomocou horúceho embosingu a bieleho prášku, preto som sa nemusela báť, že by bolo ceruzku vidieť na finálnej pohľadnici. 


Keďže pri dámach môžeme zdobiť, tak som opäť siahla po dokonalých DIY enamelkách. Sú takmer neviditeľné, ale predsa krásne výrazné. 
 
 
Prajem vám krásny víkend a ak ste náhodou zmeškali našu prvú inšpiráciu, ktorú sme si pre vás s Alenkou prichystali, tak to môžete rýchlo napraviť kliknutím na tento link :)
Valika

2 komentáře:

  1. Vali ty jsi se rozjela:) Máš přáníčka hezká a nežná!

    OdpovědětVymazat
  2. :D a to nevies na com pracujem doma v zakulisi :D diky danka ♥ si zlatusik ♥♥♥

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover