neděle 28. dubna 2013

Technika by... Anna Norman

Na PINTERESTU, nekonečné studnici inspirace jsem narazila na krásnou stránku s ručně dělaným pozadím mraků. Moc a moc se mi tehdy zalíbila její barevnost a úžasně jednoduchý nápad. Trošku budu tedy dnes "fušovat do řemesla" distress inkoustů naší LEI, a bude to velká barevná divočina... ale moc mě to bavilo a doufám že se vás to bude bavit taky. Pojďme se podívat, jak na to...

BUDEME POTŘEBOVAT
distress inkousty
aplikátor nebo houbičky
tužku
nůžky


1. Na zbyteček papíru si rukou nakreslíme obrys mraků. 
Nejlépe na rozměr délky čtvrtky, tedy 30,5 cm.


2. Mraky vystřihneme...



3.Vytvořenou šablonu přiložíme na bílou čtvrtku.. 


4. Pomocí aplikátoru naneseme inkoust přes okraj šablony.


5. Šablonu odejmeme a akci opakujeme na celé čtvrtce
Střídáme přitom barvy - já jsem použila barev pět ale vystačíte se třeba jenom se dvěma. 
Šablonu otáčejte nebo různě posunujte po papíře
abyste získali dojem nahodilosti a neuspořádanosti - mraky pak budou vypadat věrohodněji :)


6. A máte hotovo!


Mě čtvrtka posloužila jako pozadí pro scrapbookovou stránku. Použila jsem na ní modrou čtvrtku od Amy Tangerine z kolekce Sketchbook, šestkové papíry od My mind´s eye, Studio Calico a Carta Bella


Nápis jsem poskládala z thickers písmenek od American Crafts a samolepek z kolekce Here and There od Studio Calico. Ze stejného archu samolepek jsem použila i motivy psů a šipek.  Samolepky mraků jsou z nenovější kolekce Yes please od Amy Tangerine.
Nesměly chybět enamelové ozdoby  od Teresy Collins a trendy korkové dekorace od Little Yellow Bicycle. 

6 komentářů:

Pin It button on image hover