sobota 29. srpna 2015

Challenge 8/2015 - hlasování


...vypadá u každého jinak! A i v prázdninovém šílenství se našlo několik superžen, které nám ukážou, jak vypadá ten jejich! No a vybrat...bude zase fuška :)



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do nedělní půlnoci a v pondělí 31.8. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

ALENA

ELIŠKA

IVANA

LUCIE

PETRA

RADKA

46 komentářů:

  1. Moc krasné. Dnes dam na první dojem takže Ivanka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Když mě se líbí dva projekty a nemůžu se rozhodnout...
    Ivana má krásně barevný a sladěný projekt, Radka ho má velmi zajímavě řešený, minimalistický :)
    Hlasuju pro Ivanu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za mě hlas pro Ivanu. Letní barvičky, krásná stránka. V zimě zahřeje:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ivči se mi líbí nejvíce, ale je to dost vyrovnané :-) Žanet D.

    OdpovědětVymazat
  5. Za mě hlas pro Radku, ta jednoduchost je úžasná

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny jsou super.... za mě hlasuji pro Radku

    OdpovědětVymazat
  7. no pááááni, tolik krásných děl! na každém dokážu najít prvek, který mě opravdu zaujal, ale dnes mě nejvíce oslovil projekt Ivanky. Vyšívaný nápis (aaach), super kompozice, pláž a koktejl (hmmm) a ty sluneční brýle s obrázky (wow!).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dakujem Jani. Vyšívany napis pri tom som myslela na Teba :-) že snad sa ti bude páčit :-)

      Vymazat
  8. Líbí se mi všechny projekty a líbí se mi, jak jste se všechny popasovaly s mojí podmínkou :-) Je to velice těžké se rozhodnout! Nejradši bych si vzala čas na rozmyšlenou, ale bojím se, že bych pak samým rozmýšlením prošvihla uzávěrku :-).
    Svůj hlas tedy posílám Ivaně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Každý projekt je zase úplně jiný, to si má pak člověk vybrat... Tak za mě tentokrát Lucie a Bulharsko, ty malé lodičky jsou parádní! A vodovkové LÉTO jakbysmet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. děkuju moc, lodičky i razítko léto jsou z dílny Papero Amo

      Vymazat
  10. Moje favoriti jsou Ivana - krasna hra s ozdobama, dobra kompozice a odraz palm v brylich je bozi :) a Radka - originalni, minimalisticke, kreativni. Rozhodnout se neumim, proto hazu korunou... a je to Radka :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné holky! Dávám hlas Petře! ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Souhlasím, že cenu by si zasloužily všechny účastnice, jsou to krásné projekty. Dávám hlas Radce.

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera. Hlas dávám Radce. (Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  14. Libi se mi úplne všechny stránky... Hlas dávám Radce, obdivuji tu jednoduchost :-) Jiřka

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné jsou všechny, na první pohled mě zaujal od Ivany, takže dávám hlas jí. Denisa Zdráhalová

    OdpovědětVymazat
  16. Všetky sú nádherné, na každom sa mi niečo páči, takže je to ťažké. Ale keďže mám slabosť pre koktaily a farby, tak dávam hlas Ivanke. Tie farbičky sú na zjedenie ... (Andrea Trokanová)

    OdpovědětVymazat
  17. Ja hlasuju urcite pro Radku. Krasna a jednoducha stranka :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ja hlasuju urcite pro Radku. Krasna a jednoducha stranka :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jednoznačně Radka.Ten nápad s cestou je dokonalý. I když Elišky se mi taky moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Já hlasuji pro Radku.. Krásné, jemné, čisté...

    OdpovědětVymazat
  21. Za mě Lucie, ten nápis léto jako podklad mě dostal.

    OdpovědětVymazat
  22. Já hlasuji nakonec pro Radku, jednoduché a krásné. Ale také se mi hodně líbí stránka od Alenky :-)

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover