úterý 19. srpna 2014

Inspirace - Vzkaz v láhvi!

VZKAZ V LÁHVI
Pavlína

Děláme to všichni, když jedeme k moři. Vozíme písek, kamínky, mušličky, náramky... Ale co pak s tím? Viděla jsem milý nápad, jak "archivovat" větší 3D předměty, které nám do alba prostě nevejdou. 



Dnes si tedy vytvoříme "Vzkaz v láhvi" o tom, kde jsme byli letos na dovolené. Až jich bude na poličce víc, to bude teprve paráda...

BUDEME POTŘEBOVAT:



fotku
lahvičku s pěkným stylovým víčkem (ta moje je cca 12 cm vysoká)
drobnosti dovnitř: písek, kamínky, mušličky, mince, hoďte tam třeba i náramek, který už příští sezónu stejně nosit nebudete nebo ústřižek z bavlnkami opleteného copánku
provázky a štítek

POSTUP

1. Nejdřív si upravte fotku. Velikost udělejte takovou, aby byla fotka v lahvičce trochu stočená do obloučku. Podlepte ji stylovým papírem, aby byla kartička hezká i zezadu. 


2. Natvarujte kartičku s fotkou jakoby do ruličky a vložte ji do lahvičky. Umístěte další ozdoby, které mají být zvenku dobře vidět.


3. A pak už jen dekorujte náplň před i za fotkou. Možná vám to chvilku zabere... Kdo přivezl písek, bude to mít jednodušší :)


4. Vyrobte si visačku s nápisem a ozdobu okolo víčka.


5. A máte hotovo...už jen vybrat tu správnou poličku. 

6 komentářů:

  1. Tak toto je úúžasný nápad!!! Presne pre mňa. Zatiaľ som robila len malinké na dekoráciu na albumy, ale uuurčite si po dovolenke urobím aj hentaké väčšie, paráda ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní, zrovna se mi to hodí a snad s tím i potěším! Děkuji za skvělý návod!
    ...písek mám ;-))
    Kamča

    OdpovědětVymazat
  3. Holky díky, ten nápad jsem viděla kde jinde než na Pinterestu, ale měli tam víc fotek a víc věcí v obr-láhvi. V té menší mi to přijde milejší a taky praktičnější - určitě jich budu mít víc z dalších dovolených.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý nápad na dárek! :) Díky!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover