úterý 12. srpna 2014

Inspired by... Olga

Docela dlouho jsem nad tématem inspirace přemýšlela a potvrdila si, že není žádný guru, žádný vzor. Jsou věci, materiály, pomůcky, barvy, detaily, které se mi líbí. Vjemy, pocity, nálady, …se mi uloží do „příslušného šuplíku“ v mé hlavě. A najednou se vynoří jako nápad, přelévá se, formuje a proměňuje se v procesu tvorby, v průběhu cesty k dosažení výsledku, se kterým bych byla celkem spokojená…ten proces vzniká intuitivně, nechávám se vést, ale rozhodně to není myšlenka: zde jsem se inspirovala, podle toho to udělám…

Můj příspěvek tedy bude  více osobní a trochu netradiční. Doufám, že i vy chodíte s očima otevřenýma a necháváte se okouzlit vším, co se nabízí…

Minulý týden jsem si udělala výlet za kamarádkami: malá dámská jízda. Jdeme kolem výlohy a mám nutkání vstoupit do obchodu s oděvy. Nic nechci, nic nepotřebuji, jen jsem zvědavá…ale: nalákaly mne barvy.

Zajímavé grafické motivy, netradiční barevná spojení, neobvyklá kompoziční řešení a k tomu dobrý materiál. Co vám budu povídat, strávily jsme tam opravdu dlouhou dobu, zkoušely, fotily, vybíraly, co k čemu…paní prodavačka byla tolerantní…
Co mě tedy aktuálně inspiruje? Barvy!








Asi tušíte, jak to dopadlo. Dva kousky jsem si odnesla, toto je barevná kombinace jednoho z nich:

Sama jsem zvědavá, kdy se tyto kombinace objeví na nějakém mém projektu.
A abych vás neochudila o trochu scrapařské inspirace: mám velkou slabost pro transparentní výseky od Maya Road a fotofiltry Crate Paper.

A jméno: Fatiha Jourdan, líbí se mi, že nejede v zajetých kolejích, stále se vyvíjí, překvapuje,  přijímá nové trendy…ale přece jen, ty nejstarší projekty v Shabby Chic stylu z doby, kdy  ještě neměla blog, ty vedou…

P.S. a kdo ještě mne inspiruje? Přece Papero amo…když jsem začala psát příspěvek, našla jsem si doplňující obrázky a šla si projít minulé Inspired by, sama jsem byla překvapená, že mám některá jména stejná, i odkazy…musela jsem začít znovu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover