úterý 18. listopadu 2014

Organizace pracovny...Lucia Barabas

V novom podnájme som len od začiatku septembra – čo u mňa znamená, že sa „usadím“ a všetko skrášlim asi tak do konca decembra :D Nábytok som už prekladala asi 5-krát a ten je už dúfam na svojom mieste – teda aspoň pracovný stôl určite. Tak tu je zopár obrázkov, ako to zatiaľ u mňa vyzerá:


Pracovný stôl mám pod oknom, denné svetlo je najlepšie. A nad posteľou mi visí maxi nástenka! Tie marhuľové steny nie sú pre mňa nič moc, uvažujem nad maľovaním, no zatiaľ aspoň trochu bielej v takejto podobe : ) Tiež ešte nie je kompletná, postupne sa zapĺňa – zatiaľ najmä layoutmi.


Ale naspäť k pracovnému stolu. Rozhodla som sa, že si nechám poruke len to najdôležitejšie a neprepchám ho všetkým možným. Teda najmä scrapbookovým materiálom a pomôckami. Je tu len košíček s perami, nožnicami, lepidlom, lepiacou páskou, spinkovačkou a bakers twine. Zápisník a diár a škatuľka so zopár ozdôbkami.


Pod stôl sa zmestila ešte tlačiareň, scrapbookové a všetky iné papiere a do šuflíčka pečiatky. Na stolíku hneď vedľa má zas miesto šijací stroj,  dva pletené koše s látkami a obálkami a rôzne drobnosti ako nálepky, tagy, vysekávačky, kaligrafický set, Big Shot atď.


Všetky ostatné pomôcky a materiál sa nachádzajú na čarovnom – ale trochu skrytom mieste – a vytiahnem ich naozaj až keď idem tvoriť. Aspoň ma nerozptyľujú :D Hľa, vintage kartónový kufor značky Kazeto pod mojou posteľou!
   

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover