sobota 17. října 2015

SIMPLE KIT projekty

VALERIA

Prajem vám všetkým krásny deň, 
dnes by som vám chcela predstaviť moje výtvory z Októbrového Simple Kitu. Ja viem, píšem to každý mesiac, ale TENTO mesiac som bola pri odhalení kitov veľmi šťastná :) 

Prvá pohľadnica je ukážkou clean and simple :) Nemohla som si pomôcť. 


Druhá pohľadnica je pre mňa špeciálna, lebo:
* neviem sa dočkať Vianoc
* celá kolekcia je taká letná, ale tento papier mi pripomínal sneženie
* objednala som si nové pečiatky a musela som ich využiť
* a taktiež som musela vyskúšať novú  podušku Ombre Ink Pad Mint to Green od Hero Arts. Asi nebudem ani prvá ani posledná, ktorá sa  je nadšená :) 


Pečiatka v kite sa okamžite dostala na druhú priečku v obľúbenosti pečiatok z dielne Paperoamo. Bola som ňou okúzlená natoľko, že som si z nej vytvorila vlastné pozadie a doplnila washi páskou. 


Minule som na internete natrafila na obrázok  s nadpisom "Throw kindness around like confetti" (Rozhaduj okolo seba dobro ako by to boli konfety). Strašne sa mi to zapáčilo a zistila som, že na internete nájdete milión verzií tohto citátu vo všetkých možných aj nemožných podobách. Ja som si to však prispôsobila ;-)

Inšpiroval ma jeden z papierov v tejto kolekcii, ktorý  sa volá "Sprinkles". Ešte aj enamelky vyzerajú ako cukríky, a tak vznikla moja posledná pohľadnica z tohto úžasného kitu.  
Pozn. Sprinkles je posyp na koláčiky - perličky alebo iné tvary, ktorými sa ozdobujú mafiny a cupcakes. 


Krásny zvyšok víkendu a veľa radosti pri tvorení z tohto kitu prajem.

2 komentáře:

  1. já ta tvoje přáníčka prostě žeru! a lahvičkový background je dokonalý! ... asi to razítko taky budu potřebovat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podla mna to razitko potrebuje kazdy 😃 ved kazdy chce 100% lasky 😉 dakujem ti. ❤

      Vymazat

Pin It button on image hover