úterý 21. června 2016

TECHNIKA měsíce

Nepravidelné šití
LEA
 
Technika… to je stejně obtížná disciplína jako challenge :-). Mám pocit, že vše už bylo ukázáno. Ale i přesto jsem se trochu posnažila a za pomoci Pinterestu jsem pro vás něco malého připravila. Žádný převratný objev nečekejte! Budeme totiž zase vyšívat :-). Nudáááá si možná řeknete, ale dejte mi šanci :-).

Stejně jako při klasickém vyšívání i při vyšívání papíru je spousta možností. Nedávno nám jednu možnost představila hostující desingerka Layla (tady). Před “dávnou” dobou napsala článek o vyšívání i Jana (tu). 

A já vám dnes ukážu další vyšívací techniku. Je to takové nepravidelné šití… Na svůj layout jsem použila materiál z úžasného červnového creative kitu. Vybrala jsem si růžovo žlutou čtvrtku. Tužkou jsem si vyznačila místo, kde bude fotka. 


Pomocí šídla, korkové podložky a pravítka jsem si libovolně nadírkovala podklad.


A pak už jsem jen vyšívala. Rozdíl oproti klasickému stylu vyšívání je ten, že jsem volné konce neschovávala, ale nechala jsem je na lícové straně a vyšívala jsem ob jedno… no krkolomné, ale fotka je snad názorná dost :-). Nejdříve jsem pro jistotu bavlnku jistila lepicí páskou zespod, ale zjistila jsem, že to není potřeba. Pokud vám bavlnka neuteče hned při druhém stehu, tak pak už neuteče vůbec.


Fotku jsem podlepila bílou čtvrtkou, dozdobila materiálem z kitu a layout je hotový!






Stejnou vyšívací techniku, jen s více barvičkami, jsem použila i ve svém PL.


5 komentářů:

  1. To je super článek o vyšívání. Tato technika se mi moc líbí a uvažuji, že ji opravdu někdy vyzkouším :). Nevím, co se mi líbí víc, zda stránka nebo kartička s označením týdne ... Děkuji za nápad :).

    OdpovědětVymazat
  2. Super, Leuš!! Zase je to něco jiného a dodá to krásný další rozměr danému projektu ...

    OdpovědětVymazat
  3. Leuš, vypadá to opravdu skvěle, ale Ty a "nepravidelné"? To mi hlava nebere ;-) Každopádně je to efektní a jednoduché (to můžu), i když malinko pracnější (to mi neva).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, ale zase je to dírkované podle pravítka :D

      Vymazat

Pin It button on image hover