sobota 14. ledna 2017

PAGE KIT projekty

ALONA

Vyzkoušela jsem dvoj-layout, nebo-li zrcadlový LO na dvou stranách. Zároveň jsem chtěla na LO umístit více fotek (foto "pred" a "minutu po" zahájení jízdy kočárem). Druhou fotografii jsem schovala pod první a aby se k ní dalo dostat, udělala jsem v kapse díruvelikosti fotky pomocí Fuse Tool.




JANA V.

Stránky jsou tentokrát opravdu jednoduché - pro první jsem si totiž vybrala podkladovou čtvrtku zdobenou už samu o sobě, na druhou bohatě stačilo křoví z vystříhaných kytiček a víc nebylo potřeba (jednosušší stránku snad nemám). Barevnost abecedy a ozdob mi připomínala červánkové nebe, tak jsem zalovila do příslušných fotek (ještě že mám restů tolik, že můžu téměř vždy najít přesně, co potřebuju). Proužek v těchto barvách na stránce je seřízlá hrana z abecedy. Na další stránce jsem abecedu použila jako šablonu pro vyšívaný nadpis (písmenka mi tak zůstávají na jindy). Vellumv kitu jsem využila na vytištění journalingu, čímž prosvítá částěčně fotka pod ním.





LEA

Pro svůj první letošní layout jsem zvolila, pro mě, netradiční formát... Není to ani tak proto, že je stále více oblíbený, ale kvůli místu. Svými layouty jsem zaplnila 3 alba a další 30" už prostě do skříně nedám ... Z workshpu s Teresou Collins mám prázdné, ano, je to ostudné..., album na kapsy o velikosti 8x11,5", které jsem se rozhodla zaplnit a bude to vlastně i takové příjemné zpestření.





JANA B.

Oooo, jaký to báječný kit! První stránka je vzpomínkou na ještě nedávnou novoroční procházku a naši úplně první rodinnou selfie fotku na nový mobil – už jen to chtělo vlastní stránku! Dominatní modrá indigo barva ve mně probudila „umělce“ a vodovkami jsem si vytvořila podklad. A bavilo mě to! Také jsem se hojně inspirovala u Janči V., jejím pověstným obdélníkem a rámečkem. Vyříznutý střed si syslím nadále. Druhým počinem je úplně první záznam v novém Traveler‘s Notebook. A nová závislost!

 



SILVIE


Tahle fotka na ten kit asi čekala! Naštěstí já nemám "Alča nemoc", kdy se kit musí používat na aktuální fotky. Moje růžovomodré šaty naprosto perfektně ke kitu sedí. Papír s květinama vybízel k tomu, vytvořit zahradu kolem fotky a moje klasické stříkání, tentokrát modrým inkoustem, nemohlo chybět. Trošku specialitku jsem udělala z tvrdé fólie, která je přeložená a jsou v ní srdíčka z výseků a secvaknutá sešívačkou. A samozřejmě jsem chtěla použít všechny nálepky, výseky a hlavně abecedu, na kterou jsem použila svůj oblíbený font NEXA RUST. Tu abecedu nejde nemilovat! 




VALIKA

Tento mesiac by som aj ja chcela prispieť svojou troškou k propagácii nového Page kitu. Túto kolekciu milujem. Mám ju v mini verzii 6x6, ale páčia sa mi aj tieto veľké papiere. Je to môj tretí projekt z tohto kitu, ale zatiaľ vám môžem ukázať len tento :) Je to veľmi jednoduchá stránka, opäť rozmer A4. Veľmi sa mi páčili tie citróniky a asi nie som sama. Jedinou novinkou pre mňa je to, že som nepoužila čierny tuš, ale cákance sú žlté, ružové a zlaté :)





2 komentáře:

  1. Ja ti dam Alca nemoc! Mam ji jen u My life kitu, u Page ne-e. :-P
    A holky jedete bomby uz takhle na zacatku, jsem zvedava na prosinec!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover