čtvrtek 28. června 2018

CHALLENGE 6/2018 - hlasování


Ať už do toho jdeš po hlavě, nebo jsi prostě jenom bezhlavě zamilovaná do scrapbookingu - tak budeš zírat, jaké krásné stránky jste poslaly do naší červnové challenge. A kdo dostane na hlavu korunku královny? Pojď hlasovat!

PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do PÁTEČNÍ půlnoci a v sobotu 30. 6. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

BEA P.

IRENA H.

KATKA P.

LUCIE M.

PETRA M.

VERCA S.

VERONIKA SEN.

24 komentářů:

  1. Veronika Sen. ale teda rozhodovala som sa medzi 3...fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vsechny to mate krasne..ale za me teda Bea! No wow!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky no pecka, pecicka!!! Když mám jednu z vás vybrat, tak tedy Bea P. Ta stránka mě dostala

    OdpovědětVymazat
  4. Těžké rozhodování :) Všechny jsou originální.
    Ale nakonec hlasuji pro Veroniku Sen. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne projekty, zeny sikovne! Za me Bea 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné - za mě Katka P. (hlasuje Verča Sembolová)

    OdpovědětVymazat
  7. Veronika Sen!
    hlasuji
    Magdaléna Novotná

    OdpovědětVymazat
  8. Za mě láska na první pohled Bea.Úplně Wow,jak už psala Alča

    OdpovědětVymazat
  9. Bea P., ale v těsném závěsu mám další favority, ty stránky jsou všechny moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  10. Povedlo se nám to👍 Moc se mi líbí stránka Katky P.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné stránky, děvčata! Za mě Bea P.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné stránky :-) hlasuju pro Katku P. ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Miluju vase bezhlave fotky!! Hlas pro Veroniku Sen, ty kulanky jsou bozi#!

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné stránky! Nejvíc mě zaujala Bea P., ta stránka je boží!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover